مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلماس:

روح وحدت و همدلی در جامعه جاری شود

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلماس گفت روح وحدت و همدلی در جامعه جاری شود.
کد خبر: ۹۱۳۰۷۶۲
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سلماس، حجت الاسلام جعفرنژاد در نشستی که با شرکت تیپ 264 پیاده سلماس برگزار شد، اظهار کرد: همه ادیان و مکاتبی که در دنیا وجود دارند چه مکاتب و ادیانی که آسمانی هستند و چه آسمانی نیستند مانند بودا و آئین هندو، همه آنها یک اعتقاد مشترک دارند که خداوند متعال یک نفر را ذخیره کرده تا در آخرالزمان ظهور کند و یک حکومت واحدی را تشکیل دهد و تمام سختی ها و مشقت هایی که در دنیا وجود دارد خاتمه دهد.

وی با اشاره به اینکه در این عقیده همه ادیان و مکاتب بشری مشترک هستند، ادامه داد: از هم اکنون باید روح همدلی و هم افزایی در جامعه جریان پیدا کند تا زمینه برای ظهور حضرت مهدی (عج) فراهم شود.

وی ادامه داد: بین همه اینها ما به عنوان مسلمان اعتقاد داریم، آن نفری که خداوند ذخیره کرده طبق آیات و روایاتی که ما داریم آن فرد از نسل و فرزند پیامبر(ص) است و همه مردم این امید را دارند که یک روزی همه این سختی ها و رنج بشر با ظهور منجی عالم بشریت خاتمه پیدا کند.

جعفرنژاد افزود: ما در نظام تفکر عرفانی و معنوی باید هرکاری که انجام می دهیم به نیت قرب الهی باشد، یعنی این کاری که انجام می دهیم مورد پسند خداوند متعال باشد.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار