خبرهای داغ:

حضور سپاه در پروژه های عمرانی موجب افزایش کیفیت و سرعت عمل پروژه ها

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان سمنان گفت: حضور و همکاری سپاه در پروژه های عمرانی موجب افزایش کیفیت و سرعت عمل پروژه ها می شود
کد خبر: ۹۲۵۲۲۵۸
|
۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج استان سمنان، محمد طاهری رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان در دیدار  با فرمانده سماه استان سمنان بیان داشت: هفته اول تیرماه هفته صرفه جویی و مدیریت مصرف آب می‌باشد که از امسال مدیریت برق هم به آن اضافه شده است و در این هفته شرکت برنامه‌های متنوعی را برای مدیریت مصرف بهینه آب شرب و به منظور جلب توجه همگانی به اهمیت صیانت از این عنصر حیات بخش به اجرا می‌گذارد.
 وی اظهار کرد: با همراهی مردم، سپاه و بسیج، هدف‌گذاری انجام شده برای توسعه فرهنگ مصرف بهینه آب محقق می‌شود.
محمد طاهری درمورد یکپارچه سازی شرکت گفت: با مصوبه هیات دولت و همچنین مصوبه شورای عالی اداری از سال گذشته موضوع یکپارچه سازی شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی مطرح و در قالب شرکت آب و فاضلاب استان در کلیه کشور اجرا شد و همزمان با آغاز یکپارچه سازی محدودیت‌هایی را به دلیل شیوع ویروس کرونا داشتیم که با وجود همه محدودیت‌ها کار‌ها به خوبی انجام شد
طاهری بیان داشت: ۲۰ شهر و  ۲۹۶ روستا  را تحت پوشش شرکت داریم که از ۲۰ شهر به صورت ۱۰۰ درصد مردم شهر‌ها از خدمات آب شرب شهری و ۷۲ درصد در بخش روستا‌های بالای ۲۰ خانوار از آب شرب سالم برخوردار هستند.
وی افزود: ۲۶۰ هزار انشعاب آب شهر‌ها را در گذشته داشتیم که حدود ۶۲ هزار انشعاب روستایی در ۲۹۶ روستا به مجموعه ما اضافه شد.
وی با اشاره بر مسائل مختلف روستا‌ها گفت: در روستا‌ها به دلیل پراکندگی و شرایط قدمت شبکه‌های آب مشکلات زیادی را داریم.
طاهری نگاه دولت در امر یکپارچه سازی را یکسان کردن خدمات روستا و شهر‌ها دانست و بیان داشت: این کار موجب ایجاد یکپارچگی کیفی و کمی در روستا و شهر‌ها می‌شود.
وی با تاکید بر اهمیت اصلاح الگوی مصرف خاطرنشان کرد: همه دستگاه‌ها و ادارات باید به این دغدغه رهبر معظم انقلاب توجه داشته باشند و اصلاح الگوی مصرف را در برنامه‌های خود داشته باشند.
وی آمادگی خود را برای شرکت در میز‌های خدمت جهادی اعلام کرد و گفت: میز‌های خدمت جهادی در روستا‌ها می‌توانند مشکلات و مطالبات زیادی را برطرف کنند و ما با توجه به مقدار امکاناتی که در اختیار داریم برای رفع مشکلات مردم حاضر هستیم.
طاهری از فرمانده سپاه استان سمنان برای بازدید از طرح آب رسانی چشمه روزیه به سمنان که دارای ۳۳۰۰ متر تونل است دعوت کرد و گفت: حضور و همکاری سپاه در طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی مختلف موجب افزایش کیفیت و سرعت عمل پروژه‌ها می‌شود.
گفتنی است در این دیدار برادر بسیجی ابوالفضل عالیشاهی به عنوان فرمانده پایگاه بسیج شرکت آب و فاضلاب استان سمنان منصوب شد
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار