خبرهای داغ:
سردار پاکپور:

هرگونه تغییر در ژئوپلیتیک مرزی، خط قرمز جمهوری اسلامی ایران است

فرمانده نیروی زمینی سپاه با اشاره به اینکه تمامیت ارضی کشورهای همسایه برای ما محترم است ، تاکید کرد: هرگونه تغییر در ژئوپلیتیک مرزی، خط قرمز جمهوری اسلامی ایران است.
کد خبر: ۹۲۸۷۹۷۷
|
۰۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از اذربایجان شرقی، سردار محمد پاکپور در بازدید از مناطق مرزی آذربایجان شرقی، با بیان اینکه امنیت مردم و منافع ملی کشورمان خط قرمز ماست، گفت: هر گونه ناامنی و تهدید در مرزهای ما که موجب آسیب به امنیت و آرامش روانی مردم عزیزمان باشد، با اقدام مقابله ای مواجه خواهد شد.

وی اظهار کرد: با توجه به درگیری های اخیر بین جمهوری آذربایجان و ارمنستان در منطقه یگان‌هایی از نیروی زمینی سپاه به این منطقه اعزام و مستقر شده اند.

سردار پاکپور با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی با هرگونه اشغال و تجاوز مخالف بوده و آن را محکوم می کند، ادامه داد: اعزام یگان‌های نیروی زمینی سپاه در راستای اهداف و صیانت از منافع ملی و همچنین تامین امنیت و آرامش مردم منطقه خواهد بود.
وی افزود: قرارگاه عاشورای نیروی زمینی سپاه از اولین روزهای درگیری بین جمهوری آذربایجان و ارمنستان در منطقه مرزی فعال بوده و تحولات مرزی را رصد و زیر نظر داشته و اقدامات و تقویت های لازم متناسب با شرایط پیش آمده انجام شده است. 

ارسال نظرات
آخرین اخبار