برنامه‌های انقلابی شهرستان خلیل آباد در دهه فجر به دلیل کرونا تعطیل نمی‌ شود

دبیر برگزاری گرامیداشت مراسم چهل و دومین بهار انقلاب اسلامی خلیل آباد گفت: برنامه‌های انقلابی شهرستان خلیل آباد در دهه فجر به دلیل کرونا تعطیل نمی‌شود.
کد خبر: ۹۳۱۶۷۶۹
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۳
‍به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، غلامحسین کیانی  همزمان با اولین روز از ایام الله دهه فجر ضمن گرامیداشت این ایام گفت: ایام الله دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین دستاورد‌ها و کارآمدی انقلاب و نظام اسلامی در عرصه‌های مختلف است.

وی در ادامه افزود: مراسم بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در سال جاری بر اساس سلامت محوری و رعایت مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا اجرا می‌شود.

غلامحسین کیانی با اشاره به شعار محوری این ایام الله گفت: شعار اصلی چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام الله فجر سال جاری عبارت خواهد بود «انقلاب اسلامی، بالنده و مقتدر، چون کوه استوار» در این راستا ۱۸ کارگروه وکمیته تخصصی در سطح شهرستان برای اجرای بهتر برنامه‌های دهه مبارک فجر تشکیل شده است.

وی در ادامه اضافه کرد: تبلیغات و فضاسازی توسط شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و دستگاه‌های موجود در شهرستان انجام خواهد شد.

دبیر برگزاری مراسم دهه فجر در خلیل آباد با تشریح برنامه‌های دهه فجر در این شهرستان گفت:برنامه‌های محوری ایام الله دهه فجر و با پاسداشت انقلاب اسلامی در روز ۱۲ بهمن با نواختن گلبانگ انقلاب با برگزاری ویژه برنامه سالروز ورود حضرت امام (ره) به میهن در مدارس محوری بانواختن زنگ انقلاب، دیدار مسوولین و فرماندهان نظامی و انتظامی با امام جمعه شهرستان، اجرای مسابقه ورزشی و فرهنگی درفضای مجازی در رده‌های سنی مختلف، دیدار با خانواده معظم شهدا آغاز خواهد شد.

وی افزود:از ویژگی‌های ایام الله دهه فجر سال جاری تقارن آن با ایام ولادت با سعادت صدیقه طاهره، حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) و امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) است برنامه‌های امسال دهه فجر و به ویژه یوم الله ۲۲ بهمن با در نظر گرفتن محدودیت‌های ناشی از شیوع کرونا برگزار می‌شود.

کیانی با اشاره به شرایط بهداشتی حاکم بر جامعه و بیماری منحوس کرونا گفت:۲۲ بهمن امسال با توجه به شیوع کرونا برگزاری راهپیمایی تلفیقی و به صورت رژه خودرو‌های شخصی و موتورسواران و با استفاده از نماد‌های انقلابی پیشنهاد و تایید شده است. خانواده‌ها در داخل خودرو‌ها به منظور رعایت فاصله گذاری اجتماعی همراه با موتورسواران با استفاده از نماد‌های انقلابی در مسیر‌ها حرکت خواهند کرد.

وی در انتها مجدد ضمن تبریک ایام الله دهه فجر از همکاری و مساعدت‌های امام جمعه شهرستان، نماینده محترم شهرستان درمجلس شورای اسلامی، فرماندار، روسای ادارات به ویژه مدیریت آموزش وپرورش، فرماندهان سپاه ونیروی انتظامی و بویژه معاونت محترم فرمانداری و همه مسولین و روسای ادارات که دربرنامه ریزی هرچه بهتر برگزار شدن مراسمات، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد دهه فجر را یاری نمودند تقدیر و درخواست نمود دستگاه‌های مسول وظایف محوله را به نحو احسن انجام دهند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار