خبرهای داغ:
دبير شورای شهر قزوین خبر داد؛

تصویب ۸۰ درصد بودجه شهرداری

قافله باشی گفت: تا کنون ۸۰ درصد بودجه شهرداری قزوین با حضور مدیران سازمانهای زیر مجموعه در صحن شورا تصویب شده است.
کد خبر: ۹۳۲۳۴۵۱
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۲

مهدیه سادات قافله باشی رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر قزوین با اشاره به جلسات متعدد برای تصویب بودجه ۱۴۰۰ شهرداری در گفتگو با خبرنگار بسیج قزوین بیان کرد: بودجه شهرداری قزوین با جلسات فشرده شورا ۸۰ درصد تصویب شده و سعی خواهیم کرد تا مهلت مقرر ۱۰ اسفند ماه بودجه را نهایی و به شهرداری ابلاع نماییم.

وی تصریح کرد: بودجه ۱۴۰۰ نسبت به سال گذشته ۳۳درصد رشد داشته و در بخش هزینه های جاری ۲۷درصد،هزینه های عمرانی۳۰درصد،بیشترین رشد سازمان آرامستانها۹۰درصد، سازمان میادین و مشاغل شهری ۸۰درصد و کمترین رشد مربوط به باغستان ۲درصد و سازمان طراحی و ترافیک۱۱درصد بوده است.

رییس کمیسیون فرهنگی و دبیر شورای شهر قزوین گفت:تا کنون بودجه سازمان های حمل و نقل،تاکسیرانی، فاوا، باغستان اتوبوسرانی،پایانه ها،سازمان فرهنگی ورزشی اجتماعی، دهکده طبیعت، بررسی و تصویب شده همچنین پروژه های عمرانی مناطق سه گانه، پارکها،خانه های فرهنگ،پیاده روها، روکش آسفالت و جدول گذاری بررسی شده است.

قافله باشی در پایان گفت: ۲۰ درصد باقی مانده متعلق به بودجه معاونت عمرانی می باشد، تمرکز بودجه امسال بر پروژه ها و طرح های نیمه تمام است و در برخی از ردیف ها بودجه اصلاح شده و کاهش یا افزایش داشته ایم.

۱۰۰۲/ت۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار