صداوسیما از ظرفیت‌های قابل احیا استفاده کند/ رشیدپور اینستاگرام خود را دی اکتیو کرد

در فتنه اخیر بعضی از سلبریتی‌ها مانند امین حیایی، عادل فردوسی‌پور، علی دایی، محسن کیایی، ترانه علی‌دوستی و... مستقیما در مقابل جمهوری اسلامی ایران قرار گرفتند و اقدام بر علیه موجودیت نظام کردند.
کد خبر: ۹۴۷۶۳۶۸
|
۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، در فتنه اخیر بعضی از سلبریتی‌ها مانند امین حیایی، عادل فردوسی‌پور، علی دایی، محسن کیایی، ترانه علی‌دوستی و... مستقیما در مقابل جمهوری اسلامی ایران قرار گرفتند و اقدام بر علیه موجودیت نظام کردند.

هیچ کشوری در دنیا با این افراد مماشات نمی‌کند و اولین اقدام باید بستن آبشخورهای مالی آنها در تمام حوزه‌های اقتصادی بخصوص در بازرگانی صداوسیما باشد.

بسیاری از افراد شناخته شده نیز یا فعالیتی نداشتند یا کنش جزیی داشتند مانند رشیدپور که همیشه جزو برنامه سازان پرمخاطب صداوسیما بوده است.

رشیدپور چندی پیش پستی درباره علی دایی منتشر کرده بود. او بعد از گذشت مدتی هم پست خود را پاک کرد و هم اینستاگرام خود را دی‌اکتیو کرد.

تصمیم درست در این شرایط برخورد با عاملان و قاتلانی است که در لباس سلبریتی‌ها ظاهر شدند و همچنین استفاده از ظرفیت‌های قابل احیا(در اصطلاح عامیانه بغل کردن!) مانند رشیدپور در سازمان صداوسیما است.

 

انتهای پیام/***

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار