مراسم تکریم و معارفه مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قصرقند

مراسم تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قصرقند با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی اکبرپور، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان و مسئول معاونت امور روحانیون سپاه سلمان استان، مسئولین و بسیجیان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۲۸۳۶۴
|
۳۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قصرقند، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در این مراسم ضمن تبریک به مسئول جدید و تشکر از زحمات مسئول سابق گفت: وحدت بین شیعه و سنی در کشور باعث شده است که دشمنان کوردل نظام جمهوری اسلامی ایران در صدد دسیسه و مکر برای برهم‌زدن این وحدت باشند که بحمدالله با درایت و هم‌فکری علما و مسئولین امر این نقشه شوم آنان راه به جایی نبرده و نمی‌برد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی اکبرپور با اشاره به برخی از مشکلات و ضعف‌های دولت و تلاش مسئولین برای برطرف‌کردن آنها خاطرنشان کرد: در نقطه مقابل نیز نقاط قوت در حوزه‌های موشکی و دفاعی، پهپادی، هسته‌ای و ماهواره‌های فضایی وجود دارد که باعث شده کشور در منطقه و در برخی موارد در دنیا حرف اول و در بعضی موارد جزو ده کشور برتر جهان باشد.

وی در پایان بر نقش مردم و مشارکت هر چه بیشتر در انتخابات پیش روی و انتخاب افراد کارآمد و در تراز انقلاب اسلامی تأکید کرد.

در پایان این مراسم از زحمات حجت‌الاسلام‌والمسلمین رستم بامری تقدیر و حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی بامری به عنوان مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه قصرقند معرفی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار