مسئول گروه جهادی ناحیه ابوذر مشهد؛

مَشق عشقِ جهادگران در مسیر پیاده روی اربعین/گروه جهادی شهدای گمنام در خدمت به زوار الحسین سر از پا نمی شناسند + عکس

مسئول گروه جهادی شهدای گمنام ناحیه مقاومت بسیج ابوذر مشهد از اعزام ۳۵ جهادگر و دلداده اباعبدالحسین(ع) برای تسهیل در خدمت رسانی به زوار الحسین مسیر پیاده روی نجف به کربلا خبر داد.
کد خبر: ۹۵۳۶۲۱۶
|
۰۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهد، خداپرست با اعلام این خبر، اظهارکرد: ۳۵ جهادگر از گروه جهادی شهدای گمنام ناحیه مقاومت بسیج ابوذر در میان بدرقه مردم و مسئولان که با توسل و عرض ارادت به ساحت مقدس امام رضا علیه السلام همراه بود برای تسهیل در خدمت رسانی به زوار الحسین مسیر پیاده روی نجف به کربلا اعزام شدند.

مسئول گروه جهادی شهدای گمنام ناحیه ابوذر مشهد، ادامه داد: عشق و ارادت به ساحت اباعبدالله الحسین(ع) هر روز در وجود دلدادگان حضرتش افزون تر می شود و هر روشن ضمیری دوست دارد روح و جان خود را در معرض پرتو نورانی عشق به سیدالشهدا قرار دهد و این جهادگران در خدمت به زوار الحسین سر از پا نمی شناسند.

وی تصریح کرد: گروه جهادی شهدای گمنام به صورت شبانه روزی با استقرار در عمود ۷۹۳ با برپایی چایخانه حضرت زهرا(س) و با پذیرایی از عاشقان اباعبدالله با توزیع شربت و... مشق عشق به ساحت نورانی امام حسین(ع) را تمرین می کنند.

خداپرست، برپایی ایستگاه خیاطی و خنک کردن زائران در هوام گرم کشور عراق در قالب سیستم مه پاش را از دیگر خدماتاین گروه جهادی برشمرد.

خبر و عکس / حسین عباس آبادی



ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار