۳۲۰ هزار مترمربع از معابر کاشمر آسفالت شد/۷۰ درصد آسفالت معابر کاشمر فرسوده است

شهردار کاشمر گفت: نهضت آسفالت و تایل فرش معابر در بیش از ۳۲۰ هزار مترمربع از معابر کاشمر اجرا شد و این نهضت همچنان ادامه دارد.
کد خبر: ۹۵۳۷۹۶۹
|
۱۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از کاشمر؛ اصغر کوهسرخی اظهار کرد: باتوجه‌به اینکه حدود ۷۰ درصد از معابر شهر کاشمر از آسفالت فرسوده برخوردار است، آسفالت مناسب یکی از دغدغه‌های اصلی مردم کاشمر بوده و در همین راستا نهضت آسفالت و تایل فرش معابر در بیش از ۳۲۰ هزار مترمربع از معابر کاشمر اجرا شد و این نهضت همچنان ادامه دارد.

 

وی افزود: رفع دغدغه‌های مردم در حوزه شهری یکی از رویکردهای شهرداری و شورای اسلامی شهر کاشمر است.

 

شهردار کاشمر احیای جنگل حاشیه آستان مقدسه امامزاده سید مرتضی (ع) یکی از پروژه‌هایی دانست که در راستای افزایش سرانه فضای سبز در سال جاری استارت زده شد و توضیح داد: حدود ۱۲ هزار اصله نهال در سطح شهر کاشمر به‌خصوص جنگل سید مرتضی کاشته شد و سرانه فضای سبز شهر کاشمر به ۱۸٫۱ مترمربع رسید که این سرانه از متوسط کشوری بالاتر است.

 

وی با اشاره به اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام در کاشمر، خاطرنشان کرد: طرح‌هایی از دوره‌های گذشته با پیشرفت بالای ۲۰ درصد وجود داشته که موفق شدیم با اقداماتی که انجام شد این پروژه‌ها را در این دوره به بهره‌برداری برسانیم.

 

کوهسرخی بیان کرد: یکی از اهداف مهم دولت سیزدهم بحث نهضت ملی مسکن است که با همکاری مجموعه شهرستان یک پروژه ۳۰ واحدی و ۱۲۰ واحدی آغاز شده است.

 

وی با بیان اینکه آماده‌سازی سایت ۳۴ هکتاری زمین نهضت ملی مسکن به شهرداری واگذار شده است، عنوان کرد: این آماده‌سازی با اعتباری بالغ بر ۴۷ میلیارد تومان در دست اجرا است و تمام پروانه‌ها صادر شده و امیدواریم عملیات ساختمانی این واحدها به‌زودی آغاز شود.

 

کوهسرخی با اعلام این خبر که ۶ پارک محله در نقاط مختلف شهر کاشمر در یک سال گذشته اجرا شده است، توضیح داد: ارتقای درجه شهرداری کاشمر نیز از ۸ به ۹ طی سال گذشته بعد از ۲۱ سال کسب شده که می‌تواند در بحث بودجه‌ای به برنامه‌های شهرداری کمک کند.

 

وی عنوان کرد: تالار آریا یکی از املاک متروکه شهرداری است که در دوره‌های گذشته رها شده بود و توانستیم نسبت به احیاء این ملک اقدام کنیم. این تالار در مهرماه مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت و مردم می‌توانند از این فضا استفاده کنند.

 

شهردار کاشمر تصریح کرد: ۱۲۴ هزار مترمربع آسفالت معابر شهری با اعتباری بالغ بر ۲۸۰ میلیارد ریال، ۳۹ هزار مترمربع تایل فرش معابر با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال، افتتاح سینما ایران شهر کاشمر با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال و بهسازی بلوارها، میادین، روشنایی معابر و شبکه آبیاری فضای سبز با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال از جمله پروژه‌هایی بود که در چند روز گذشته به بهره‌برداری رسید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار