فرمانده انتظامی استان قم:

بسیج دانش‌آموزی ترجمان مکتب سیدالشهداست

سردار میرحیدری گفت: آموزه‌های بسیج دانش‌آموزی همان ترجمان مولفه‌های مکتب سیدالشهدا (ع) است که در دل و جان نوجوانان ما رسوخ کرده است.
کد خبر: ۹۵۵۱۰۷۴
|
۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، سردار محمدرضا میرحیدری فرمانده انتظامی استان قم در مراسم بزرگداشت هفته بسیج دانش‌آموزی در اداره کل آموزش و پرورش استان قم اظهار داشت: یاد و خاطره شهدا و امام شهیدان را گرامی می‌داریم و شهادت مردم مظلوم فلسطین در تجاوزات وحشیانه رژیم صهیونیستی را تسلیت عرض می‌کنیم.

وی با تبریک به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی گفت: شهید محمدحسین فهمیده حاصل تفکر بسیجی و برگرفته از مکتب امام حسین (ع) است و در حقیقت بسیج دانش آموزی همان حرکت در مسیر این مکتب نورانی است که آموزه های آن در قلب و جان و تمام وجود نوجوانان رسوخ پیدا کرده است.

سردار میرحیدری با تاکید بر اینکه بسیج لشکر مخلص خدا و پشتوانه بزرگ انقلاب اسلامی است، عنوان کرد: ان‌شاءالله همه ما چه در نیروی انتظامی و چه غیر آن، بتوانیم با تفکر بسیجی و جهادی تا آخرین لحظه به عنوان سربازی در رکاب رهبر معظم انقلاب، در زمینه سازی ظهور حضرت صاحب الزمان (عج) نقش آفرین باشیم و با انجام وظایف مان در برابر شهدا سرافکنده نشویم.

وی تاکید کرد: خصلت بزرگ بسیج این است که هر جا نیاز بود، برای خدمت رسانی و کاهش آلام مردم وارد صحنه می‌شود و با چارچوب فکری و اعتقادی برگرفته از آموزه‌های انقلاب اسلامی، جامعه را تحت تاثیر قرار داده و تا مرز شهادت پیش می‌رود.

فرمانده انتظامی استان قم همچنین از نقش‌آفرینی دانش آموزان در مباحثی همچون همیار پلیس، ارتقاء فرهنگ و امنیت عمومی و نظم بخشی به ترافیک شهری بخصوص در مراسمات و مناسبت‌های مختلف، تجلیل کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار