خبرهای داغ:

ملت ایران با حضور یکپارچه خود در انتخابات دشمن را ناکام می‌گذارد

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به تلاش بی‌‌وقفه دشمن برای کم‌فروغ کردن انتخابات گفت: ملت ایران با حضور یکپارچه خود دشمن را ناکام می‌‌گذارد.
کد خبر: ۹۵۷۰۰۶۲
|
۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج ازکرمانشاه،حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب‌الله غفوری در همایش صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی از اساس با حضور مردم بنا شده است اظهار داشت: روزی که رژیم ستمشاهی امام(ره) را دستگیر کردند مردم به حمایت از مرجع تقلید خود قیام کردند. انقلاب اسلامی با همت، شناخت و بصیرت مردم شکل گرفته در حالی که غالب حکومت‌های مردم به دنبال کودتا یا اعمال قدرت شکل گرفته است.

وی گفت: وقتی قرار شد نظامی براساس انقلاب اسلامی شکل بگیرد نخستین اقداماتی که امام(ره) انجام دادند رأی مردم برای تعیین نوع حکومت بود و 98.2 درصد ملت ایران به جمهوری اسلامی رأی دادند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه افزود: این حاکمیت براساس اسلام، قرآن کریم، سیره پیامبر(ص) و اهل بیت(ع) و براساس جمهوریت است و مقرر شده تمام امور این حاکمیت با حضور و رأی مردم انجام شود و مسئولان کشور نیز خادم جمهور هستند.

غفوری با اشاره به اینکه مجلس قانون اساسی با رأی مردم برگزار شد و قانون اساسی نیز بعد از تصویب به رأی گذاشته شد، عنوان کرد: در قانون اساسی تمام ارکان کشور با رأی مردم دیده شده و قانونگذاری که مهمترین بخش کار است توسط مجلس انجام می‌شود و نمایندگان این مجلس را مردم انتخاب می‌کنند.

وی با بیان اینکه اداره کشور به دست رئیس جمهور است که باز هم با رأی مستقیم مردم انتخاب می‌شود و انتخاب شوراهای شهر و روستا نیز به همین صورت است، گفت: مهمتر از همه رهبری نظام را مجلس خبرگان رهبری انتخاب می‌کند که اعضای آن‌را مردم انتخاب می‌کنند و در واقع انتخاب رهبر نیز با رأی مردم و با واسطه است.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی و میراث شهیدان و نظام مقدس جمهوری اسلامی برخاسته از خون‌های پاک شهدا است، افزود: انقلاب اسلامی همه امور را از دست قلدران، مستبدان و اربابان بین‌المللی آن‌ها گرفت و تعیین سرنوشت را به عهده خود مردم گذاشت و این از مهمترین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی برای مردم است.

غفوری گفت: دهه فجر و 22 بهمن و انتخابات پیش رو دو عرصه بسیار مهم برای حضور یکپارچه و مشارکت همه‌جانبه و یک تکلیف شرعی، الهی و ملی برای همه ملت است و هر رأی به منزله تیری بر قلب دشمن است.

وی عنوان کرد: دشمنان ماه‌هاست برای دلسرد کردن مردم ایران و کم‌فروغ کردن انتخابات تلاش می‌کنند، امام(ره) ملت بصیر ما قدر این موقعیت‌ها و استقلال و عزت و سربلندی را می‌داند و هیچ کس در دنیا جرئت امر و نهی به ملت ایران و مسئولان نظام را ندارد و دشمنان می‌خواهند این برگ برنده افتخارآمیز را از دست ملت ایران بگیرند.

غفوری گفت: ملت ایران بیدار و بصیر است و می‌داند حضور او در تمام صحنه‌ها در مقابل دشمن کینه‌توز یک جهاد در پیشگاه خداوند است و می‌داند باید دشمن را با موضع‌‌گیری، حضور در صحنه و رأی خود ناکام بگذرد؛ همان گونه که در 45 سال گذشته عمل شده است.

وی افزود: ملت ما مسئولیت و مأموریت بزرگ تاریخی را عهده دار شده که زمینه‌ساز ظهور منجی باشد و برای رسیدن به آن قله‌ای که جهان را پر از عدل و داد خواهد کرد ملت ما همچنان قوی و شجاع، باعزت و بصیرت در صحنه حضور خواهد داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار