خبرهای داغ:
در نشست خبری ریاست دادگستری خفر با اصحاب رسانه مطرح شد:

از برخورد قاطع با زمین خواران با رفع تصرف ۲۲۱هکتار اراضی ملی تا پرشدن ۸۴ چاه غیرمجاز

درنشست خبری ریاست دادگستری شهرستان با اصحاب رسانه، به تشریح دستاورد‌ها و برنامه‌های انجام گرفته، در دست انجام و آتی این دستگاه عدلیه پرداخته شد.
کد خبر: ۹۶۰۸۰۳۵
|
۰۱ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، حسین دهقان ریاست دادگستری شهرستان خفر در نشست خبری در آستانه هفته قوه قضائیه ضمن گرامیداشت یادوخاطره شهید بهشتی ویارانش، ازخادم جمهور شهید رئیسی، به عنوان ریاست سابق قوه قضاییه به نیکی یاد کرد. 

وی نگاه و رویکرد دستگاه‌های قضایی را تلاش برای حل مشکل مردم اعلام کرد و اظهار داشت: دادگستری شهرستان خفر در زمینه های پرونده های بدون کاغذ، و شورای حل اختلاف رتبه‌های نخست را درسطح استان فارس دارد.

وی با اعلام اینکه زمینهای معروف به پل شکسته مرکز شهرستان اراضی ملی بوده و هرگونه خرید و فروش آن ممنوع است، گفت: طی نامه ای رسمی به اتاق اصناف وابلاغ به بنگاه ها واملاکی ها این مهم را ابلاغ کردیم.

پیگیری ترک فعل مسئولین و تشکیل پرونده جدید برای یک مدیر شهرستانی از دیگر موارد مطرح شده این نشست بود که توسط مدعی‌العموم بیان شد.

وی به پیشرفت فیزیکی پروژه‌ عمرانی و زیرساختی این دستگاه در خفر  اشاره کرد و افزود: در حوزه عمرانی پروژه‌ توسعه والحاق ۴۰۰ متر مربع در دو طبقه، تحول بزرگی در زمینه توسعه امکانات و ساختمان‌های اداری ما رقم می زند و آماده نظر قوه در مورد ارتقا خواهیم بود.

وی، جرم اول شهرستان را  توهین عنوان کرد و سرقت، ضرب و جرح و تصادفات را ازعمده جرم های کیفری و مطالبه وجه را در خفر در رتبه اول جرایم حقوقی عنوان کرد. 

الکترونیکی شدن ابلاغ‌ها به میزان ۹۸.۵ درصد، ۶۲درصدرسیدگی پرونده‌ها بدون کاغذ، رفع تصرف۲۲۱ هکتار از اراضی ملی، پر شدن ۸۴ چاه غیرمجاز، ایجاد صلح و سازش پرونده‌های قتل و شوراهای حل اختلاف، آزادسازی زندانیان با کمک خیرین و نهادها و پویش‌های اجتماعی از محورهای اصلی سخنرانی رئیس‌ دادگستری خفر بود که به آن پرداخته شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار