خبرهای داغ:

ظرفیت شناسی و توسعه فعالیت مرکز رشد میامی/فعالیت ۴۰۰ شرکت دانش‌بنیان و فناور در استان سمنان

شاهرود_ رئیس پارک علم و فناوری استان سمنان گفت: مرکز رشد میامی با اخذ مجوز از وزارت عتف در شهرستان میامی فعال هست و به دنبال ظرفیت شناسی و توسعه فعالیت این مرکز هستیم.
کد خبر: ۹۶۱۲۳۵۳
|
۱۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۵

ظرفیت شناسی و توسعه فعالیت مرکز رشد میامی/فعالیت ۴۰۰ شرکت دانش‌بنیان و فناور در استان سمنانبه گزارش خبرنگار بسیج، محسن نظری رئیس پارک علم و فناوری استان سمنان در نشست هم‌اندیشی مسئولین پارک علم و فناوری استان با موثرین شهرستان میامی در سالن اجتماعات مدیریت آموزش و پرورش این شهرستان با معرفی پارک استان گفت: در حال حاضر ۵۵ پارک علم و فناوری در سراسر کشور داریم که پارک استان سمنان در این بین یکی از ۵ پارک سطح یک کشور است.
وی افزود: این پارک جامعه وسیعی از صنعتگران و فناوران را در سطح استان تحت پوشش خود دارد و در حال حاضر بالغ بر ۴۰۰ شرکت دانش‌بنیان و فناور در سطح استان سمنان تحت پوشش این پارک هستند.
نظری گفت: پارک استان سمنان دارای ۶ مرکز رشد تملیکی در سراسر استان از میامی تا گرمسار می‌باشد که به فناوران و شرکت‌ها خدمات ارایه می‌دهند.
رئیس پارک علم و فناوری استان سمنان به راه‌اندازی مرکز رشد میامی در سال‌های اخیر اشاره کرد و افزود: مرکز رشد میامی با اخذ مجوز از وزارت عتف در شهرستان میامی فعال هست و به دنبال ظرفیت شناسی و توسعه‌ فعالیت این مرکز هستیم.
نظری در ادامه به معرفی بخشی از انواع خدمات مادی و معنوی پارک پرداخت و ضمن قدردانی از حضور مسوولان و حاضرین در نشست، ابراز امیدواری کرد با همبستگی بیشتر سازمان‌های موثر در شهرستان میامی، شاهد شکوفایی بیشتر فناوری و نوآوری در شهرستان میامی باشیم.
این نشست با هدف شناسایی ظرفیت‌های شهرستان میامی، معرفی پارک علم و فناوری استان سمنان، ارایه و معرفی توانمندی‌های شرکت‌های پارکی و بررسی زمینه‌های توسعه فناوری و نوآوری در شهرستان میامی برگزار شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار