خبرهای داغ:
سردار غضنفری:

دشمن می‌خواهد از طریق تحریف باور‌ها و واقعیت‌های تاریخی مردم را نسبت به انقلاب بدبین کند

جانشین معاونت سیاسی سپاه گفت: امروز دشمن تلاش می‌کند از طریق تحریف باور‌ها و واقعیت‌های تاریخی مردم را نسبت انقلاب بدبین کند
کد خبر: ۹۶۱۵۵۶۸
|
۰۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۰

سردار «عزیز غضنفری» در حاشیه دومین روز از نمایشگاه دستاورد‌های نمایندگی ولی فقیه در سپاه و بسیج طی گفتگویی که با خبرگزاری بسیج انجام داد، گفت: انقلاب اسلامی ایران یک نظام مردم پایه است، همچنانکه انقلاب اسلامی با همراهی مردم به پیروزی رسید، استمرار بقا و تداوم آن با همراهی مردم امکان پذیر است.

وی افزود: پس از چندین دهه از سپری شدن انقلاب اسلامی، دشمن تلاش بسیار زیادی کرده تا تکیه گاه انقلاب را که مردم هستند از همراهی با کار بزرگی که امام خمینی (ره) انجام داد منصرف کند.

جانشین معاونت سیاسی سپاه با بیان اینکه دشمنان با ابزار‌های رسانه‌ای تبلیغاتی و با جنگ نرم در تلاش هستند تا مردم را نسبت به انقلاب و نظام بدبین کنند اظهار کرد: در چنین شرایطی نقش نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین کاملاً آشکار و روشن می‌شود. بدین منظور آن جریانی که می‌تواند در سطح عمومی جامعه و بدنه بسیج این فهم و ادراک را در مقابل دسیسه‌ها و جنگ شناختی دشمن ایجاد نماید تشکیلات فکر و محتوایی است که سازمان بسیج نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج آن را دنبال می‌کند.

وی اضافه کرد: امروز دشمن تلاش می‌کند از طریق تحریف باور‌ها و واقعیت‌های تاریخی مردم را نسبت انقلاب بدبین کند؛ حال تشکیلات شبکه و مربیان و هادیان سیاسی در سپاه‌های استانی نواحی و پایگاه‌های مقاومت اقشار مختلف بسیج لازم است که صدای حقانیت انقلاب و نظام را به بخش‌های عمومی جامعه منتقل نمایند و امروز این وظیفه و رسالت به عهده سازمان بسیج مستضعفین و نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج گذاشته شده است.

جانشین معاونت سیاسی سپاه در ادامه افزود: راهی که پشت سر گذاشته ایم راهی مبارک و پرخیر و برکت بوده است که بعد از چند دهه از انقلاب مردم همچنان همراهی می‌کنند و در آینده نیز این راه باید با اصلاح روش‌ها و بهره گیری از تجربیات گذشته ادامه یابد. شیوه‌های جدید را باید بکار گیریم تا بتوانیم همراهی و سطح آگاهی‌های سیاسی و اعتقادی مردم را در بدنه بسیج بالا ببریم که این اتفاق به سود انقلاب و نظام است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار