دیدار فرماندهان ارشد نظامی با خانواده شهید کریم بیاتی

جانشین فرهنگی ستاد کل نیروهای مسلح کشور و فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با خانواده شهید کریم بیاتی در شهرکرد دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۹۶۱۶۲۳۰
|
۰۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سردار  علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در این دیدار با معرفی خانواده معظم شهید امیر کریم بیاتی اشکفتکی، از شهدای ارتش در هشت سال دفاع مقدس، گفت: امیر سرتیپ ابراهیم گلفام جانشین معاونت فرهنگی ستاد کل نیروهای مسلح به نیابت از سردار باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به همراه هیئتی در استان حضور یافته ودر این سفر با تعدادی از خانواده های معظم شهدا دیدار دارند.

امیر سرتیپ گلفام جانشین معاونت فرهنگی ستاد کل نیروهای مسلح کشور نیز گفت: هدف از حضور در جمع خانواده شهدا ابلاغ سلام سردار باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به خانواده معظم شهداست که همچنان پرچم صبر و استقامت و بالندگی نظام مقدس جمهوری اسلامی را افراشته داشته اند.

وی، با اهدای لوح سپاس به نیابت از رئیس ستاد کل نیروهای مسلح از برادران و خواهران شهید کریم بیاتی اشکفتکی از امیران شهید دفاع مقدس در استان چهارمحال و بختیاری به واسطه ایستادگی در پای آرمان های انقلاب اسلامی تقدیر کرد.

برادر شهید بیاتی نیز در این دیداد چند جلد کتاب تألیف شده پیرامون سیره زندگی شهدا را معرفی کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار