خبرهای داغ:

امام جمعه آبادان: دولت و مجلس در راستای گره‌گشایی مشکلات کشور گام بردارند

امام جمعه آبادان گفت: مجلس و دولت باید با یکدیگر تعامل داشته و به دور از تضعیف یکدیگر برای گره‌گشای مشکلات کشور همکاری کنند.
کد خبر: ۹۶۱۶۵۵۹
|
۰۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ، حجت‌الاسلام عبدالحسین غبیشاوی در خطبه دوم این هفته نماز جمعه آبادان در مصلای نماز جمعه این شهر اظهار کرد: رییس جمهور منتخب باید با انتخاب وزرایی کارآمد در راستای تحقق اهداف نظام و ارزش های انقلاب تلاش کند.

وی افزود: کشور چهره های کار آمد و با کفایت زیادی دارد که گوش به فرمان رهبری هستنند.

حجت‌الاسلام غبیشاوی در ادامه با اشاره به هفته بهزیستی گفت: در آبادان بیش از ۹ هزار خانواده زیر نظر بهزیستی هستند که باید همه به کمک آنها بیایند.

وی بیان کرد: برخی خانواده‌ها از ابتدایی‌تربن امکانات زندگی بی‌بهره هستند و می‌توان با استفاده از خیران سختی‌های آنها را کاهش داد.

خطیب جمعه آبادان با اشاره به سالروز حمله مرصاد اظهار کرد: عملیات غرور آفرین مرصاد نمادی از غیرت و تجلی غرور رزمندگان ایرانی در برابر تجاوز نیروهای بعث عراق و منافقین است که با سربلندی و افتخار به دست آمده است.

حجت‌الاسلام غبیشاوی گفت: منافقین به بدترین خلق الله یعنی صدام پناه برده بودن و تجهیز شده بودند ولی فرزندان مخلص این مملکت در عملیات مرصاد آنها را به ورطه ذلت کشاندند.

وی منافقین را خدمتکاران خوبی برای آمریکا و صهیونیست‌ها هستند گفت: آنان از کودک کشی صهیونیستی‌ها حمایت تبلیغاتی می کنند تا جیره خود را از دست ندهند.

خطیب جمعه آبادان با ذکر اینکه به برکت انقلاب اسلامی نماز جمعه به عنوان دستاورد ارزشمند انقلاب اسلامی هر هفته در سراسر کشور اقامه می‌شود گفت: جایگاه نماز جمعه در این ۴۵ سال بالاتر از گذشته بوده است.

خطیب جمعه آبادان با اشاره به اینکه ائمه جمعه خود را موظف می‌دانند تا رابط بین مسوولان و مردم باشند، بیان کرد: ائمه جمعه در خطبه‌ها و جلسه ها پیگیر اولویت‌ها و دغدغه‌های دینی و اقتصادی مردم هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار