خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام سجاد(ع) شهرستان قزوین؛

کیفیت بخشی اعزام های راهیان نور از مولفه های ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

کیفیت بخشی اعزام های راهیان نور از مولفه های ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.
حجت الاسلام صادقی گفت: بهترین شکل ترویج در حوزه ایثار و شهادت، کیفی کردن اعزام های راهیان نور با حضور راویان و رزمندگان کشوری دفاع مقدس می باشد.
کد خبر: ۹۶۱۷۱۹۰
|
۰۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۲

قزوین_ به گزارش بسیج، حجت الاسلام رضا صادقی در آیین بدرقه اعزام راهیان نور دانش آموزی شمال غرب سپاه ناحیه امام سجاد(ع)، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عملیات غرورآفرین مرصاد، اظهار کرد: کار برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باید از جان و دل بوده و با اعماق وجود صورت بگیرد چرا که شهدا آنچه داشتند در طبق اخلاص گذاشتند.

حجت الاسلام صادقی با تاکید بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین تبیین آن برای نوجوانان افزود: نیاز امروز جامعه به ویژه نوجوانان و دانش آموزان آشنایی کامل با اهداف و آرمان‌های شهدا است و امروز بیش از پیش به این مهم نیازمندیم.

وی در ادامه یادآور شد: بهترین شکل ترویج در حوزه ایثار و شهادت، کیفی کردن اعزام های راهیان نور با حضور راویان و رزمندگان کشوری دفاع مقدس می باشد.

گفتنی است در این اعزام تعداد دو دستگاه اتوبوس به تعداد ۱۰۰ نفر از دانش آموزان متوسطه دختر شهر اقبالیه و محمودآبادنمونه به منطقه شمال‌غرب جهت بازدید از یادمان های بازی دراز، قصرشیرین، شهدای گمنام کرمانشاه و عملیات مرصاد به مدت دوروز به این مناطق اعزام شدند.

انتهای پیام/۱۰۰۶

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار