ویزیت بیش از  440 زائر در قرارگاه مردمی اربعین قم

مسئول کمیته بهداشت و درمان قرارگاه مردمی اربعین قم گفت: از زمان استقرار موکب بهداشت و سلامت در این قرارگاه تا کنون بیش از  440 زائر به صورت رایگان ویزیت شده‌ و مورد معاینه قرار گرفته‌ اند.
کد خبر: ۹۶۲۲۷۸۴
|
۰۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، مریم زارعی مسئول کمیته بهداشت و درمان قرارگاه مردمی اربعین قم با بیان اینکه 15 نیروی متخصص بهداشت و درمان در سه شیفت کاری 24 ساعته در خدمت زائران اربعین حسینی هستند افزود: از زائران مراجعه کننده ۲۸۰ نفر خانم بوده اند و 130 نفر آقا و نیز 30 نفر از مراجعه کنندگان را هم کودکان تشکیل داده‌اند. 

وی بیان کرد: اکثر بیماران مراجعه کننده با علائمی مانند، سرماخوردگی، ضعف و بی‌حالی، افت فشار و بیرون روی به موکب بهداشت و درمان قرار گاه مراجعه کرده و مورد و توسط نیروهای متخصص حاضر در موکب مورد طبابت قرار گرفته‌اند.

زارعی افزود: طی این مدت ازتاریخ 24 مرداد ماه آمبولانس مستقر در قرارگاه چهارنوبت ماموریت گرفت و بیمارانی را که دچار ضرب دیدگی پا، سرماخوردگی، بیماری قلبی و قندی شده بودند برای ادامه درمان  مراجعه کننده‌گان را  به بیمارستان منتقل کرد. 

وی اظهار داشت: در کنار دو پزشک و دو پرستار و راننده آمبولانس در طول 24 ساعت یک متخصص مامایی نیز برای  بانوان زائر در نظر گرفته شده است و به زائرین بانو خدمت رسانی می‌کند.

خاطرنشان می شود موکب بهداشت و درمان قرارگاه اربعین واقع در امامزاده شاه جمال الدین یکی از موکب‌های تخصصی قرارگاه است که طی سال‌های گذشته به زوار اربعین اقا امام حسین علیه السلام به صورت رایگان مراجعه کنندگان را پذیرش کرده و داروی مورد نیاز بیماران را نیز تامین می‌کند.


انتهای خبر/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار