خبرهای داغ:
فرماندار دیلم:

۴۶ برنامه هفته دفاع مقدس در شهرستان دیلم برگزار می‌شود

فرماندار دیلم گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس ۴۶ برنامه متنوع در شهرستان دیلم اجرا خواهد شد.
کد خبر: ۹۶۲۶۷۰۸
|
۲۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از دیلم، محمد اسدی عصر چهارشنبه در نشست هماهنگی هفته دفاع مقدس که با حضور اعضای شورای اداری برگزار شد اظهار داشت: دفاع مقدس یک گنجینه معنوی و کارخانه انسان سازی است.

رئیس ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان دیلم گفت: هفته دفاع مقدس همزمان با آغاز فعالیت مدارس است که این مهم فرصت مناسبی جهت آگاهی بخشی و جهاد تبیین به آینده سازان این مرز و بوم است تا با رشادت‌ها و از خود گذشتگی‌های آن ایام آشنا شده و خود نیز آنگونه تربیت شوند.

وی در ادامه بر اشاعه و انتقال تجربیات و آشنایی جوانان با دستاوردهای دفاع مقدس تاکید کرد و افزود: همه مدیران شهرستانی تمثال شهدا را در محل کار خود نصب کنند و با الگوسازی ادامه دهنده راه شهدا باشند.

فرماندار دیلم با بیان اینکه در هفته دفاع مقدس ۴۶ برنامه متنوع اجرا خواهد شد، گفت: فضا سازی محیطی، تجلیل از خانواده شهدا و پیشکسوتان دفاع مقدس، بهره گیری از ظرفیت رسانه‌ها در تبیین دستاوردهای دفاع مقدس، برگزاری نشست‌های بصیرتی، علمی و پژوهشی با موضوع دفاع مقدس از مهمترین برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.

وی افزود: برپایی نمایشگاه‌های فرهنگی و هنری، توزیع بسته‌های معیشتی، دیدار با خانواده معظم شهدا، برگزاری یادواره شهدا، غبارروبی گلزار شهدا، برگزاری میز خدمت و به صدا درآوردن زنگ ایثار و مقاومت در مدارس هم از جمله برنامه‌هایی است که در هفته دفاع مقدس اجرا خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار