آمادهسازی بازار برای رویداد تبریز ۲۰۱۸، در گرو مدیریت همدل دستگاههای مختلف اجرایی
به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، محمدحسین اسحقی با بیان این مطلب اظهار داشت: شهرداری تبریز در چند سال گذشته، برنامههای تحکیم بازار را با اقدامات گسترده و بودجهگذاریهای دایمی پوشش داده است؛ عملیات کفسازی در بازارهای قیزبستی، قندفروشان، حرم خانه، کفاشان، سرای گرجیلر، از جمله اقدامات شهرداری در بازار تاریخی تبریز بوده که جمعاً به وسعت ۸ هزار مترمربع، با سنگهای مقاوم سازگار با فضای تاریخی بازار اجرا شده است.
وی با تاکید بر تقویت زیرساختهای گردشگری بازار، اظهار داشت: با توجه به فرصت محدود تا «تبریز ۲۰۱۸» مرمت سرویسهای بهداشتی و کفسازی محوطههای باز، از ضرورتهایی است که باید پیش از آغاز دوره سرما، تسریع شود.
سرپرست شهرداری تبریز تاکید کرد: دو مجموعه میراث فرهنگی و شهرداری بریز، با درک دقیقی که از وظایف و ماموریتهای یکدیگر دارند، باید مشکلات ساختاری بازار را در قالب یک مدیریت همدل و متحد رفع کنند.
در این جلسه مدیرکل سازمان میراث فرهنگی و صنایع دستی استان و شهردار منطقه ۸ تبریز نیز حضور داشتند.