خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا:

ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی، رسالت اصلی بسیج است

خبرگزاری بسیج: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا با گرامیداشت میلاد حضرت فاطمه(س) و روز زن، ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی را از رسالت های اصلی بسیج دانست.
کد خبر: ۸۶۵۴۰۹۶
|
۱۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام رجب احمدی افزود: بسیج می تواند با تعامل مثبت با دستگاههای دولتی این فرهنگ را به بطن جامعه برده و در میان افراد نهادینه کند.

وی با توجه به مساله نفوذ و دغدغه اقتصاد مقاومتی، نامگذاری امسال از سوی رهبر فرزانه انقلاب به نام «اقتصاد مقاومتی، اقدام وعمل» را در همین راستا عنوان و بیان داشت: لازم است برای عبور از مشکلات و غلبه بر دشمن، به اقتصاد مقاومتی توجه داشته و برای رونق تولید داخلی، تلاش داشته باشیم.

این مقام مسئول اظهار داشت: اگر می خواهیم کشوری عاری از هرگونه نفوذ داشته باشیم باید مطیع امر ولایت باشیم چراکه هرجا به چالش برخوردیم علت آن، بی توجهی به فرمایش های رهبری بوده و هرکجا که پیشرفت داشتیم، به خاطر تبعیت از فرامین ولایت بوده است.

وی مردمی کردن اقتصاد، کاهش وابستگی به نفت، مدیریت مصرف و استفاده حداکثری از زمان، منابع و امکانات داخلی کشور را از الزامات اقتصاد مقاومتی برشمرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا بر لزوم تعامل دستگاههای دولتی با بسیج تاکید و بیان داشت: حضور بسیج در عرصه های مختلف اجتماعی، سیاسی و فرهنگی و... همواره حضور پررنگ و محسوس بوده است.

وی ادامه داد: بسیج همچون سنگری مقاوم در برابر توطئه های دشمنان است، بنابراین همه دستگاههای دولتی واجرایی باید نهایت همکاری و تعامل را با این شجره طیبه و نهاد مردمی داشته باشند.

حجت الاسلام رجب احمدی خاطرنشان کرد: اقتصاد مقاومتی تنها راه مقابله با تحریم ها و عنادورزی دشمنان این انقلاب است و باید این تهدیدها و تحریم ها را به فرصت تبدیل کنیم.

وی با توجه به فرمایش های رهبری در حرم رضوی، زنده کردن تولید داخلی، پرهیز از واردات تضعیف کننده تولید داخلی، مبارزه جدی با قاچاق، ارتقای بهره وری در انرژی و نگاه ویژه به صنایع متوسط و کوچک را از مهمترین عوامل تحقق شعار امسال دانست.

این مقام مسئول در پایان تاکید کرد: دشمنان به خوبی می دانند، تا زمانیکه ملت ایران پایبند به دین، رهرو امام راحل، شهدا و تابع امر ولایت هستند نمی توان از هیچ راهی بر آن ها نفوذ کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار