خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قاینات:

توزیع بیش از ۳ هزار بسته غذایی در اولین مرحله رزمایش "کمک مومنانه" در قاین

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قاینات گفت: در مرحله نخست رزمایش "کمک مومنانه" ۳ هزار و ۶۶۵ بسته غذایی در شهرستان قاین توزیع شد.
کد خبر: ۹۲۳۶۰۵۸
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی سرهنگ رضا  هزاری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قاینات گفت: با همدلی و همراهی ادارات ونهاد ها وخیرین ، اولین مرحله رزمایش مواسات و کمک مومنانه در شهرستان قاینات برگزار شد .

وی ادامه داد: در  اولین مرحله این رزمایش ۳ هزار و ۶۶۵ بسته حمایتی شامل برنج، روغن، خرما، ماکارونی، رب گوجه فرنگی و گوشت سفید و قرمز بین خانوار‌هایی که در این مدت به دلیل بیماری کرونا معیشت آن‌ها با مشکل روبرو شده است، توزیع شد.

وی  با اشاره به اینکه ارزش هر بسته ۲۵۰ هزار تومان است، افزود: در مجموع ارزش بسته‌های حمایتی تهیه شده ۷ میلیارد و ۳۳۰ میلیون ریال است که به کمک خیران شهرستان قاین و برخی ارگان‌ها و نهاد‌های این شهرستان تهیه شد .

فرمانده سپاه ناحیه قاینات ادامه داد: شهرستان قاینات به نسبت جمعیت در سطح استان پیشتاز این امر خیر خواهانه بوده است وان شاء الله در مراحل بعدی رزمایش،  با کمک های خیرین، نهادها، ادارات، گروه های جهادی، خود جوش و هیئات مذهبی بتوانیم بسته های معیشتی بیشتری را بین نیازمندان توزیع کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار