خبرهای داغ:
فرمانده سپاه خوی:

آزادگان سفیران معنویت در ایران اسلامی هستند

فرمانده سپاه خوی گفت: آزادگان، جانبازان و ایثارگران سفیران معنویت در ایران اسلامی هستند.
کد خبر: ۹۲۶۷۳۱۶
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۰

 سرهنگ پاسدار محمد باقر علایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خوی، به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان ایران اسلامی، اظهار کرد: در این روز شاهد بازگشت آزادگان سرافرازی بودیم که پس از تحمل سال های اسارت خود در اردوگاه های عراق پای به میهن اسلامی گذاشته و به ‌آغوش خانواده‌های خود بازگشتند.  

وی ادامه داد: نه تنها استقامت آزادگان در اردوگاه‌های دژخیمان رژیم بعثی، بلکه ایستادگی خانواده‌های آنها نیز ستودنی است، دفاع مقدس صحنه حضور مردان و صبر و بردباری زنان و مردان با ایمان بود، که با پیروی از تعالیم حکیمانه امام خمینی حماسه‌ای بزرگ توانستند خلق کنند.

این مسئول افزود: اینان اگر چه در بازگشت از اسارت، مقتدا و امام خویش را ندیدند، اما با نایب بر حق وی میعادی همیشگی بستند و بر عهد خویش با خون شهیدان پایبند ماندند.

وی اضافه کرد: آزادگان دلاور و سرافراز با الهام از مکتب انسان‌ساز اسلام و سیره ائمه اطهار (ع) و با درس گرفتن از زندگی انقلابی و حماسه ساز حضرت زینب (س) که اسوه صبر و پایداری بود، توانستند دوران دشوار اسارت را پشت سر بگذارند و شکوه مقاومت و سرافرازی را بر صحیفه درخشان ایران اسلامی ثبت کنند.

                 
فرمانده سپاه خوی اظهار کرد: آزادگان، با ایمان راسخ خود در برابر همه فشارهای جسمی و روحی دشمنان ایستادند و روابط اجتماعی جامعه کوچک اردوگاهی خود را بر پایه اخلاق حسنه بنا نهادند و از شکنجه های مزدوران بعث هراسی به خود راه ندادند.

علایی خاطرنشان کرد: آزادگان، صبورتر از سنگ صبور و راضی ترین کسان به قضای الهی بودند، اینان سینه هایی فراخ تر از اقیانوس داشتند که از همه جا و همه کس بریده و به خدا پیوسته بودند، آزاده نامیده شدند چون از قید نفس و نفسیات رهایی یافته بودند.   

انتهای پیام

                 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار