خبرهای داغ:

حضور جمعی از فعالین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سرخه در محل ستاد نماز جمعه

به مناسبت چهلمین سالگرد تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی جمعی از فعالین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان سرخه با امام جمعه شهرستان سرخه در محل ستاد نماز جمعه دیدار کردند.
کد خبر: ۹۲۷۵۸۷۴
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، به مناسبت چهلمین سالگرد تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی جمعی از فعالین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان سرخه با حجت الاسلام و المسلمین مصطفی فاطمی بصیر امام جمعه شهرستان سرخه در محل ستاد نماز جمعه دیدار کردند.
حجت الاسلام مصطفی فاطمی بصیر در جمع فعالین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در شهرستان سرخه اظهار داشت: در خصوص برگزاری مناسبت‌های ملی و مذهبی به ویژه ماه محرم همان گونه که مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز بیان فرمودند؛ ما تابع تصمیمات ستاد مقابله با کرونا هستیم.
وی افزود: برترین عید و بالاترین مناسبت در تقویم مناسبت‌های ملی ما عید سعید غدیر خم است امسال متاسفانه برخی از مراسم‌ها و مناسبت‌های مذهبی و ملی ما تحت تاثیر ویروس کرونا قرار گرفته است و به هر حال آنگونه که شایسته و بایسته است ما هم توفیق برگزاری مناسبت‌های ملی و مذهبی را نداریم.
امام جمعه شهرستان سرخه تصریح کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای بیان فرمودند؛ ما تابع تصمیمات ستاد مقابله با کرونا هستیم امیدواریم با حفظ پروتکل‌های بهداشتی بتوانیم عید سعید غدیر را به صورت بسیار محدود برگزار کنیم تا ببینیم تکلیف ما در ماه محرم چه خواهد بود.
فاطمی بصیر اذعان داشت: نکته دوم که فلسفه حضور ما در این جلسه بوده است تکریم و تجلیل از شما عزیزان است که بحمدالله ارتباط تنگاتنگ با امام جمعه و دفتر امام جمعه دارید در برگزاری مناسبت‌های ملی و مذهبی تقدیر و تشکر شود.
وی تاکید کرد: از نظر من تنها شورایی که حساسیت ویژه‌ای نسبت به برگزاری مراسمات ایام الله دارد، همین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است بحمدالله شهرستان سرخه در تمام مناسبت‌های ملی و مذهبی از تمام ظرفیت‌های فرهنگی خودش توانسته است خوب استفاده کند و بحمدالله مراسمات شهر سرخه همیشه ایده آل بوده است و جمعیت ما در مناسبت‌های مذهبی بسیار خوب است و واقعا نمونه است، اما متاسفانه پوشش خبری کار‌های بزرگی که در سرخه انجام می‌شود مناسب نیست لذا ما باید به فکر این باشیم که انعکاس خبری اخبار سرخه تقویت پیدا کند.
لازم بذکر است در پایان تعدادی از حاضرین در خصوص مسائل مربوط به انعکاس اخبار و پوشش خبری و اطلاع رسانی نظرات و پیشنهاداتی را مطرح کردند. /ع
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار