درقالب رزمایش خدمت متعالی

شبکه و تاسیسات توزیع برق مسیر جاده روستای ابر در بخش بسطام بهینه سازی شد

شبکه و تاسیسات توزیع برق فیدر پلیس راه مربوط به مسیرجاده فرعی روستای ابر در بخش بسطام اصلاح و بهینه سازی شد.
کد خبر: ۹۳۰۹۶۱۲
|
۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۴
شبکه و تاسیسات توزیع برق مسیر جاده روستای ابر در بخش بسطام بهینه سازی شدبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، مدیرامور برق بسطام با عنوان این مطلب اظهار کرد: تعویض ۹۰ عدد مقره و میله مقره گوگردی، جابه جایی دو اصله پایه برق در مجاورت راه و قـالب بنـدی تیـر فرسوده، روکـش دار کردن ارتبـاطات سیمی یک سـت کات اوت و یک دستگـاه سکسیـونر جهـت پیشگیـری از اتصالی، از جمله اقـداماتی است که در این طـرح جهـادی- ضربتی به اجرا در آمده است.
سیدحمیدرضا موسوی باعنوان این که شش اکیپ عملیاتی از بسطام، دامغان، شاهرود و میامی به استعداد ۳۴ نفر نیرو‌های تخصصی و پشتیبانی، فعالیت‌های ذکر شده را به انجام رسانده اند گفت: در این رزمایش از ۱۲ دستگاه خودروی عملیاتی و سنگین بهره گیری شده است.
وی یادآور شد: افزایش قابلیت اطمینان شبکه، کاهش خاموشی‌های ناخواسته ناشی از برخورد پرنده با شبکه برق دار، رفـع کانـون خطـر با جـابه جـایی پایـه ها، ارتقـای کیفیـت بـرق تحـویلی به مشتـرکان و افـزایش رضـایت مندی مشترکین، از اهداف این برنامه به شمار می‌رود.
وی اضافه کرد: کلیه اقدامات مورد اشاره ظرف پنج ساعت اجرایی شده و چنانچه امور یاد شده در حالت عادی انجام شود، بیش از چهارروز کاری زمان نیاز داشته که با بسیج نیروی انسانی و تجمیع امکانات، ظرف کوتاه‌ترین زمان ممکن، عملیات بهسازی صورت پذیرفته است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار