نکته مهم در تنگاتنگ روزهای انتخاباتی؛

شاخصه های اصلح انقلابی تبیین شود

نکته ای که خوب باید روشنگری شود این است که؛ جوان انقلابی جویای نام نیست. او مثل حاج قاسم، سرباز است نه سربار. دولت جوان انقلابی به سن و سابقه نیست به میدان داری است.
کد خبر: ۹۳۴۴۱۹۰
|
۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۷

استوری نابجای وزیر ارتباطات بعد از شهرآورد پایتخت که دل مشغولی قشر عظیمی از جامعه ایرانی است،باعث تکدر خاطر خیل عظیمی از سرخ آبی های ایران شد.

اگر به رشته توییت ها و رفتار های وزیر جوان وجویای نام کابینه بنگریم، شکاف اجتماعی بین مردم و مسوولین و از بین بردن سرمایه اجتماعی نظام یکی از دستاوردهای آن می باشد. گویی این تمام هدف وزیر جوان و دولت تدبیر نیست.

به نظر می رسد پس از تلاشهای نافرجام دولت تدبیر و امید در اغنای فکری مردم عزیز ایران و ناتوانی در ارایه دستاوردهای ملموس و ترس از واسپاری این امانت توسط مردم به دولت جوان و انقلابی، به دنبال حذف نگاه و توجه مردم به دولت جوان و انقلابی می باشد.

اینکه چرا تنها وزیر جوان کابینه پیر و فرتوت که حالا تجربه مدیریت عالی یک دستگاه اجرایی را به یدک می کشد در این مقطع چنان خامی می کند جای سوال دارد.

این دست و پازدن های آخر دولت محتضر می باشد که می خواهد با ایجاد ناامیدی، توجه مردم را به واسپاری دولت به جریان طرفدار انقلاب و جوان مایوس نماید.

نکته ای که خوب باید روشنگری شود این است که؛ جوان انقلابی جویای نام نیست. جوان انقلابی برای احدی از سرمایه اجتماعی اش کری نمی خواند. جوان انقلابی برای نظامش هزینه نمی تراشد او مثل حاج قاسم، سرباز است نه سربار. دولت جوان انقلابی به سن و سابقه نیست به میدان داری است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار