خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:

تأکید رهبر معظم انقلاب بر ظرفیت‌سازی نیروهای مردمی در بسیج است

همدان- فرمانده سپاه انصارالحسین(ع)همدان بابیان اینکه رهبر معظم انقلاب در گام دوم انقلاب تأکید بر ظرفیت‌سازی نیرو‌های مردمی در بسیج دارند، گفت: سند ۱۰ ساله اعتلای بسیج برای دورنمای کار بسیج از سوی رهبری ابلاغ شد
کد خبر: ۹۳۹۴۵۸۵
|
۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار مظاهر مجیدی در اجتماع بسیجیان همدان با عنوان همایش بنیان مرصوص که با حضور مسئولین استانی و بسیجیان در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد، ضمن تبریک ایام هفته بسیج، اظهار داشت: در ایام کرونا بسیجیان حماسه‌های زیادی خلق کردند و کمک‌های فراوانی در همه زمینه‌ها انجام دادند.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در گام دوم انقلاب تأکید بر ظرفیت‌سازی نیرو‌های مردمی در بسیج دارند، افزود: سند ۱۰ ساله اعتلای بسیج برای دورنمای کار بسیج از سوی رهبری ابلاغ شد که بتوانیم در راستای اعتلای ۱۰ ساله بسیج برنامه‌های خود را تنظیم کنیم.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: شاه کلید ابلاغیه سند ۱۰ ساله بسیج مأموریت بزرگی است با عنوان اینکه ما باید خودسازی، جامعه‌سازی، دولت‌سازی و تمدن‌سازی کنیم.

وی ادامه داد: این چهار مأموریت سنگین است و اگر ما بخواهیم جامعه و دولت را بسازیم و به سمت تمدن بزرگ برویم خیلی جای کار دارد.

سردار مجیدی ابراز داشت: این کار بزرگ را باید با کمک بسیجیان شروع کنیم و یک تفاهم و همفکری داشته باشیم که بتوانیم در این راستا گام بزرگی را برداریم.

وی با بیان اینکه رهبری می‌فرماید بسیجیان باید قدر جایگاه خود را بدانند، ابراز داشت: این جایگاه رفیعی است که ما بتوانیم در مسیری قرار بگیریم که پیشکسوتان و شهدای ما رفتند و امروز این عَلَم تربیت نیروی تراز انقلاب اسلامی به ما سپرده شده است و ما باید این کار بزرگ را انجام دهیم تا بتوانیم وظیفه خود را در مسیر گام دوم انقلاب طی کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار