مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان کرمان؛

بیشترین تاثیر در شناخت انقلاب برای نسل جدید معلمان دارند

عبدالرضا روزخوش گفت:همه ما در برابر نسل جدید مسئول هستیم تا به درستی به شبهات آن ها پاسخ دهیم تا بتوانند انقلاب و راه درست را به خوبی تشخیص دهند و این توسط معلمان که تاثیر گذاری بیشتری دارد.
کد خبر: ۹۴۱۲۹۲۱
|
۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، عبدالرضا روزخوش مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان کرمان در رابطه با برنامه های بسیج دانش آموزای در دهه فجر گفت:به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برنامه های متعدد فرهنگی، بصیرتی و ورزشی ویژه دانش آموزان در استان برگزار می شود، که این برنامه ها  از 12 بهمن با نواختن زنگ انقلاب در مدارس سرتاسر استان کرمان آغاز شد.

وی افزود:جشنواره سرودهای دانش آموزی و قرائت میثاق نامه در نماز جمعه استان کرمان ازدیگر برنامه هایی است که توسط دانش آموزان برگزار می شود، ما باید بتوانیم  از این ظرفیت نیز برای تبیین ویژگی های دفاع مقدس، شهدای دفاع مقدس ، محور مقاومت و انقلاب استفاده کنیم.
 
روزخوش با اشاره به اینکه برنامه ها و مسابقات متعددی را در بستر فضای مجازی انجام می دهیم ادامه داد: برپایی پویش های مجازی از جمله« هشتک ما می توانیم» با هدف تولید محتوا و ترویج روحیه خودباوری و ما می توانیم، پویش «بچه بسیجی» در تولید مفاهیم انقلابی، هشتک هم آوا در خصوص قرائت میثاق نامه دانش آموزان و پویش کتابخوانی «من انقلابی ام» از دیگر برنامه های تدارک دیده شده در این ایام است.
 
این مقام مسئول تصریح کرد: در دهه فجر تشریح دستاوردهای انقلاب،مسابقات متعدد در بستر فضای مجازی،جام فوتسال شهدای دانش آموزا به یاد حاج قاسم سلیمانی از برنامه هایی هستند که هدفشان انتقال مفاهیم انقلاب به نسل جدید است.

وی یادآور شد:بسیج دانش‌آموزی هر ساله به مناسبت دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی برنامه‌هایی را برای آشنایی بیشتر دانش آموزان با رویدادهای این ایام برگزار می‌کند. امسال بیشتر این برنامه‌ها به دلیل شیوع ویروس کرونا در فضای مجازی در اختیار دانش آموزان قرار می‌گیرد.
 
روزخوش با بیان اینکه ظرفیت عظیم دانش آموزی در اختیار معلمان و دبیران قرار دارد ادامه داد:باتوجه به اینکه مدارس تعطیل است دانش آموز که آموزشش تعطیل نشده از طریق معلمان به واسطه فضای مجازی آموزش ها به دانش آموزان منتقل می شود. 
 
وی توضیح داد:حتی در این دوران کرونایی هر کدام از این دبیران ما زمانی را قبل شروع درس برای روشن سازی انقلاب و آشنایی با اهداف انقلاب اسلامی برای دانش آموزان در تمام مقاطع بذارن مناسب با فکر آن ها می توانند  اهداف انقلاب رو برای دانش آموزان روشن کنند،
 
این مقام مسئول گفت: حدود هزار معلم آمادگی دفاعی در سطح استان داریم و متولی درس آمادگی دفاعی نیز بسیج دانش آموزی است؛ این معلمان قریب به صد هزار دانش آموز را آموزش می دهند و می توانند در دهه فجر مباحث مربوط به انقلاب را تشریح کرده و به شبهات دانش آموزان پاسخ دهند.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان کرمان  خاطر نشان کرد :همه ما در برابر نسل جدید مسئول هستیم تا به درستی به شبهات آن ها پاسخ دهیم تا بتوانند انقلاب و راه درست را به خوبی تشخیص دهند و این توسط معلمان که تاثیر گذاری بیشتری دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار