خبرهای داغ:
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین؛

هدف آموزش و پرورش، گسترش فضاهای پژوهش و مهارت آموزی است 

وی گفت: زمانی مباحث پژوهشی در آموزش و پرورش مغفول مانده بود و امروز فضای مناسبی برای دانش آموزان فراهم شده و هدف ما در آموزش و پرورش همین است که دانش‌آموزان خلاقانه به مهارت آموزی بپردازند.
کد خبر: ۹۴۳۷۹۱۵
|
۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۶

قزوین_ به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، اختتامیه جشنواره استانی جابربن حیان، صبح امروز با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان، معاونت های اداره مل آموزش و پرورش، مدیران مناطق، مسوول سازمان بسیج فرهنگیان، مسوول سازمان بسیج دانش آموزی استان در سالن همایش دانشگاه فرهنگیان قزوین برگزار شد.

 

نقی سیاهکالی مرادی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در این مراسم بیان کرد: برگزاری جشنواره جابربن حیان بیانگر این مطلب مهم است که خانواده ها علاقمند به ورود دانش آموزان به مباحث تحقیقی و پژوهشی هستند.

 

وی گفت: زمانی در آموزش و پرورش به مهارت های شناختی اهمیت داده می شد اما مباحث پژوهشی مغفول مانده بود و امروز فضای مناسبی برای دانش آموزان فراهم شده و هدف ما در آموزش و پرورش همین است که دانش‌آموزان خلاقانه به مهارت آموزی بپردازند تا در زندگی آینده خود از آن بهره مند شوند.

 

سیاهکالی مرادی عنوان کرد: در کنار پرورش استعدادهای پژوهش محوری باید روی درس مهارت های فردی نیز کار شود تا دانش آموز در مقابل بیماری ها و آسیب های اجتماعی و مشکلات پیش رو بتواند از خود مراقبت کند.

 

وی افزود: ما می توانیم در دوران خردسالی مهارت های فردی و اجتماعی را به دانش آموزان بیاموزیم تا بتوانند به عنوان یک فرد موفق در جامعه زندگی کنند.

 

 مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین اضافه کرد: امیدواریم مدیران در مناطق آموزش و پرورش و دست اندرکاران و دغدغه مندان در کنار آموزش و پرورش یاری کنند تا دانش آموزان تراز انقلاب اسلامی را پرورش دهیم.

 

سیاهکالی در پایان گفت: امروز دشمنان به ناحق در مقابل ما ایستاده اند و از هر ابزاری برای مقابله با فرهنگ این کشور استفاده می کنند لذا نیاز است تا دانش آموزان به عنوان مدیران آینده کشور در تراز انقلاب و مسوولیت پذیر پرورش یابند.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار