خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام موحدی:

برخی به دنبال بزرگنمایی مشکلات کشور هستند

همدان-امام جمعه اسدآباد بابیان اینکه برخی به دنبال بزرگنمایی مشکلات کشور هستند،گفت: ما در کشور مشکلات داریم البته دستاورد هم کم نداریم، اگر می‌خواهیم دچار مشکل نشویم باید دو طرف را ببینیم، هم مشکل و هم دستاورد.
کد خبر: ۹۴۹۹۴۳۴
|
۲۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام مرتضی موحدی، در آخرین خطبه‌های سیاسی نماز جمعه سال ۱۴۰۱شهر اسدآباد، با قرائت دعای امام زمان(ع)، و توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و دوری از گناهان، اظهار کرد: پیامبر اکرم(ص) فرمود اگر می‌توانید هر روزتان را نورز کنید، یعنی عیدی بدهید و صله رحم داشته باشید؛ در واقع اصل نوروز مورد عنایت خداست و باید بدون تجملات و توجه داشتن به احسان، صدقه و امر نیک انجام شود.

وی به اوضاع جهان و ایران و تقابل بین جبهه حق و باطل اشاره کرد و گفت: امروز با انقلاب اسلامی و تقابل جبهه امام حسینی و یزیدی در حال اجرا است؛ برخی به دنبال بزرگنمایی مشکلات کشور هستند.

امام جمعه اسدآباد تصریح کرد: ما در کشور هم مشکلات داریم البته دستاورد هم کم نداریم، اگر می‌خواهیم دچار مشکل نشویم باید دو طرف را ببینیم، هم مشکل و هم دستاورد را.

وی به موج جدید اعتصابات در کشورهای اروپایی اشاره کرد و افزود: در رسانه رسمی اروپا نوشت که آمار استفاده از قرص ضدافسردگی رشد چشمگیر داشته است و در این میان اروپایی‌ها بیشترین سهم را دارند.

موحدی با اشاره به سقوط دو بانک آمریکا در روز گذشته و کاهش بورس و البته توافق بین ایران و عربستان، افزود: یک رسانه آمریکایی نوشت که این توافق به حاشیه رفتن و باخت آمریکا است.

وی با بیان اینکه نیم میلیون اسرائیلی به میدان آمدند و تظاهرات کردند، افزود: این نشانه فروپاشی اسرائیل است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار