پیام تبریک فرمانده سپاه استان البرز به مناسبت فرارسیدن هفته فراجا

سردار علیرضا حیدرنیا در پیامی گفت:اینجانب فرارسیدن هفته نیروی انتظامی را به فرماندهی انتظامی استان البرز، فرماندهان، سربازان گرانقدر وظیفه و همه کارکنان اعم از برادر و خواهر سلحشور وخدوم فراجاتبریک عرض می نمایم
کد خبر: ۹۵۴۵۱۵۷
|
۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز ،سردار علیرضا حیدر نیا به مناسبت فرارسیدن هفته فراجا پیام تبریک صادر کرد ؛ متن پیام به شرح زیر است :

 

بسم الله الرحمن الرحیم

امروز نیروی انتظامی در خدمت مردم و در کنار مردم و پشتیبان آنان است و آحاد مردم نیز به این نیرو افتخار می کنند و به آن اعتماد دارند.
فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی)

نیروی انتظامی به عنوان مظهر اقتدار و دژ محکم جمهوری اسلامی ایران، با استفاده از ظرفیت بالای سبز قامتان جان بر کف و همیشه هوشیار، نقش بارزی در برقراری نظم، آرامش و امنیت در شهرها، روستاها و مرزهای کشور ایفا می نماید. حافظان نظم و امنیت، با هماهنگی، همدلی و هم افزایی، در تعامل با نیروهای مسلح ،  بی تردید نقش بسزایی در امنیت و آرامش امروز کشور  دارند .

امروز نام نیروی انتظامی در تاریخ انقلاب اسلامی با شجاعت، دلاوری و ایثارگری انسان های ارزشمندی عجین شده است که با توکل بر خداوند متعال، در راستای تحقق اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و برقراری امنیت و آسایش مردم گام برمی دارند و در ایجاد امنیت و آسایش مردم با تلاش فراوان جان خود را ایثارنموده اند.

بی تردید نکوداشت این رشادت‌ها و فداکاری‌ها، گواه ایمان و باور قلبی به خدمات ارزنده فرزندان غیور و سبز پوش ایران اسلامی وحافظان امنیت اجتماعی است.

اینجانب فرارسیدن هفته نیروی انتظامی که حضرت امام خامنه‌ای «مدظله العالی» آن را «مظهر اقتدار و مهربانی» خواندند ، به فرماندهی انتظامی استان البرز، فرماندهان، سربازان گرانقدر وظیفه و همه کارکنان اعم از برادر و خواهر سلحشور و خدوم  تبریک عرض نموده و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر فراجا ، از پیشگاه حضرت حق برای همه بزرگواران توفیق استمرار و دوام سربازی خالصانه فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای «مدظله العالی» که ان شاء الله مقدمه پاسداری در رکاب حضرت بقیه الله الاعظم« ارواحنا له الفدا» خواهد بود را خواستارم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار