خبرهای داغ:

مشارکت و هم افزایی دو عنصر کلیدی برای ماموریت‌های پلیس

شاهرود_ معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان سمنان بر مشارکت و هم افزایی به عنوان دو عنصر کلیدی برای ماموریت‌های پلیس تاکید کرد.
کد خبر: ۹۵۹۳۸۳۰
|
۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۶

مشارکت و هم افزایی دو عنصر کلیدی برای ماموریت‌های پلیسبه گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ سید شجاع الدین قاسمی، معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان سمنان، در دیدار با مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان در شاهرود گفت: پلیس با اهتمام و تلاش برای افزایش مشارکت در سطح جامعه، چه در بحث علمی و به خصوص در حوزه هوشمند سازی به طور جد وارد میدان شده است.
وی ادامه داد:آنچه در یک فرایند مشارکت موفق مهم است، احساس نیاز برای حل یک مشکل، شناخت آن مشکل و احساس نیاز به همکاری گروهی با توجه به میزان دانش و توانمندی افراد و شناخت آنان از توانایی‌ها و امکانات موجود و حداکثر استفاده از آنهاست.
این مقام انتظامی استان خاطرنشان کرد:ارتباطات تیمی بین دستگاه‌های اجرایی باید افزایش یابد تا با بهره گیری و شناخت ظرفیت‌های دوطرف برای پیش برد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قدمی محکم و تاثیرگذار برداریم.
امیر عمیدی مدیر کل راه و شهرسازی شرق استان سمنان نیز در این دیدار ضمن قدردانی از حضور پلیس در مجموعه‌های مختلف، مشارکت پلیس را در تمامی ابعاد مطلوب عنوان کرد و اظهار کرد: خوشبختانه کشور ما پلیسی ارزشی و انقلابی دارد و این به برکت انقلاب است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار