مدیرکل روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست کشور:

ساخت یادمان شهدای خدمت در محل شهادت رئیس جمهور/ راه اندازی دوهزار خانه محیط زیست در کشور

تبریز- مدیرکل روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست کشور از کلنگ زنی و ساخت یادمان شهدای خدمت در محل شهادت رئیس جمهور در منطقه دیزمار خبر داد.
کد خبر: ۹۶۰۶۰۲۸
|
۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، میثم سعیدی در جمع خبرنگاران تبریز، اظهارداشت: این محل از مناطق تاریخی است و با توجه به اتفاق افتاده و شهادت رئیس جمهور و همراهانش که حادثه تاریخی بود در این محل یادمانی به عنوان شهدای خدمت جانمایی و کلنگ ساخت آن با حضور رئیس سازمان حفاظت محیط زیست به زمین زده می شود.

وی ادامه داد: این محل به پاس بزرگداشت شهدای خدمت ساخته می شود تا یادآور تلاش های جهادی رئیس جمهور و همراهان شهداش باشد.

سعیدی در ادامه به تلاش رئیس جمهور شهید در خصوص اهمیت محیط زیست اشاره و بیان کرد: 800 هزار هکتار به وسعت محیط زیست کشور در دولت سیزدهم اضافه شد در حالی که بودجه آن 12صدم درصد بود.

وی اضافه کرد: دوهزار خانه محیط زیست در طول سه سال راه اندازی و فعالیت های خود را در مساجد و .. آغاز کردند تا جامعه بتوانیم اهمیت محیط زیست و حفظ آن را فرهنگ سازی و نهادینه کنیم.

سعیدی گفت: رئیس جمهور شهید به حفظ محیط زیست اهمست بسزایی می داد و تاکید داشت پیش از کلنگ زنی ارزیابی محیط زیستی طرح ها ارزیابی سپس مصوب شود و حتی برای اتمام طرح های نیمه تمام نیز سفارش می کرد ارزیابی شوند اگر مشکلی نداشتند اعتبار اتمام آن ها لحاظ شود.

وی افزود:  پایش ذرات فلزهای سنگین، بهره‌مندی از امکانات ماهواره‌ای، یگان پهبادی و یگان دریایی از جمله اقداماتی است که برای اولین بار در دوره شهید جمهور شهید آیت الله رییسی انجام شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار