خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در قرارگاه جهاد تبیین؛

برای انتقال پیام رهبر انقلاب برای مشارکت حداکثری در انتخابات تلاش کنیم+تصاویر

برای انتقال پیام رهبر انقلاب برای مشارکت حداکثری در انتخابات تلاش کنیم+تصاویر
سردار رفیعی آتانی گفت: سپاه نیروی آماده به خدمت انقلاب، رهبری و مردم عزیز است. طبق فرمان مقام معظم رهبری، به عنوان ولی جامعه، «مشارکت» اصل مهم انتخابات است لذا باید برای ایجاد فضای مشارکت مردم در انتخابات تلاش کنیم.
کد خبر: ۹۶۰۶۷۷۰
|
۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۶

قزوین_ به گزارش بسیج، عصر امروز جلسه قرارگاه جهاد تبیین سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین به ریاست سردار رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین و با حضور مسوولان استانی در سالن جلسات فرماندهی سپاه استان برگزار شد . 

سردار رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در این جلسه بیان کرد: سپاه همچون گذشته پای آرمان های انقلاب و گوش به فرمان ولی فقیه، ماموریت های خود را اجرا می کند.

وی گفت: آرایش جدید شکل گرفته انتخاباتی شکل گرفته و جریان ضد انقلاب به دنبال ایجاد فتنه دوگانه سازی در جامعه است که نیازمند هوشیاری جامعه در برخورد با این فتنه هاست.

سردار رفیعی آتانی اظهار کرد: سپاه نیروی آماده به خدمت انقلاب، رهبری و مردم عزیز است. طبق فرمان مقام معظم رهبری، به عنوان ولی جامعه، «مشارکت» اصل مهم انتخابات است لذا باید برای ایجاد فضای مشارکت مردم در انتخابات تلاش کنیم.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین عنوان کرد: باید تلاش کنیم تا علاوه بر حفظ حس و حالی که از شهادت رئیس جمهور شهید در جامعه جاری است، مردم را برای حضور در پای صندوق های رأی آماده کنیم و پیام حضور و مشارکت حداکثری مقام معظم رهبری را به جامعه منتقل نماییم. 

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار