نماینده ولی‌فقیه استان اردبیل:

حج بدون ولایت، حج استکباری است

تبریز- نماینده ولی‌فقیه استان اردبیل در جشن غدیر مردم میانه، حج بدون ولایت را ابتر و بی‌فایده توصیف کرد و گفت: حج بدون ولایت، حج آمریکایی، صهیونیستی و اروپایی است.
کد خبر: ۹۶۰۹۱۰۲
|
۰۵ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۵

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان‌شرقی، آیت‌الله سیدحسن عاملی با بیان اینکه حج کنگره‌ جهانی مسلمانان، مایه شرف امت، ذخیره پیامبر صلی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلّم، و سیادت مسمانان است، آنرا یک عبادت اجتماعی دانست و اظهار داشت: امروز در مقابل چشم یک و نیم میلیارد مسلمان، ده‌ها هزار مسلمان را می‌کشند و این نتیجه عدم شناخت امامت و حج‌های بی‌ولایت است. 

وی ولایت را مفتاح تمام احکام الهی اعم از حج، نماز و ... عنوان کرد و افزود: بدون مفتاح ولایت، عبادات ما رنگ و بوی استکباری می‌گیرد و اگر مراقب عید غدیر و ولایت نباشیم، عیدهای دیگر به یغما می‌رود.

   عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه خدا به خلقش غیرت دارد و آنها را به جز ولیّ معصوم به کسی نمی‌سپارد، علی علیه‌السلام را منتخب خدا، شاهد بر رسالت، و اعلاترین و برگزیده‌ترین انسان ها تا روز قیامت معرفی کرده و افزود: عبادت با حکومت طاغوت و زیر بیرق ظالم مقبول نیست و اکمال دین و ایمان با ولایت است.

   آیین گرامیداشت عید سعید غدیرخم با شرکت صدها نفری مردم و مسئولین در مسجد جامع میانه برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار