فرمانده سپاه ناحیه لردگان؛

شهید فرهاد جلیل شهید حفاظت از آراء مردم بود

شهید فرهاد جلیل شهید حفاظت از آراء مردم بود
سرهنگ پاسدار فریدون سعیدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لردگان، در پی شهادت سرباز وظیفه فرهاد جلیل در استان سیستان و بلوچستان،گفت: "شهید فرهاد جلیل" شهید حفاظت از آراء مردم بود.
کد خبر: ۹۶۱۰۴۴۴
|
۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سرباز وظیفه فرهاد جلیل از چهارمحال و بختیاری به دست اشرار مسلح در حمله به خودرو حامل صندوق اخذ رای در منطقه جکیگور سیستان و بلوچستان به شهادت نایل آمد. در این راستا فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لردگان با صدور پیامی شهادت شهید فداکار "فرهاد جلیل" را تبریک و تسلیت گفت، با هم متن این پیام را مطالعه کنیم...

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خانواده معظم شهید وظیفه"فرهاد جلیل"

سلام علیکم

شهادت فرزند دلبندتان "فرهاد جلیل" را که در راه برقراری امنیت انتخابات ریاست جمهوری به فیض شهادت نائل آمد تسلیت و تبریک عرض می‌نمایم.

شهید عزیز فرهاد جلیل به راستی شهید حفاظت از آراء مردم بود، این امانت داری سرباز ایران اسلامی در صفحه تاریخ ایثار و شهادت دیار کاروان پیاده ماندگار خواهد شد.

  اینجانب شهادت این جوان رشید را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی مدظله‌العالی، خانواده گرانقدر، دوستان، همرزمان و مردم شهید پرور و قهرمان شهرستان لردگان تبریک و تسلیت عرض کرده و از خداوند بزرگ علو درجات و همنشینی با ابرار و اولیا الهی را برای روح بلند این شهید عزیزمان خواستارم.

سرهنگ پاسدار فریدون سعیدی

فرمانده سپاه ناحیه لردگان

ارسال نظرات
آخرین اخبار