خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام والمسلمین رستگار در چهل و سومین دوره مسابقات قرآنی سپاه حضرت ولیعصر (عج)؛

عمل کردن به قرآن اهمیت دارد و هر کس به قرآن عمل کند موفق می شود

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولی عصر عج خوزستان با اشاره به برگزاری چهل و سومین دوره مسابقات قرآنی سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان با حضور ۴۰۰ داوطلب در اهواز گفت؛عمل کردن به قرآن اهمیت دارد و هر کس به قرآن عمل کند موفق شده و رمز موفقیت ما نیز در این سالها عمل کردن به قرآن بوده است.
کد خبر: ۹۶۱۰۹۵۴
|
۱۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۰

حجت الاسلام عبدالرضا رستگار مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان در خصوص برگزاری چهل و سومین دوره مسابقات نیمه نهایی قرآن کریم برادران پاسدارووظیفه سپاه حضرت ولی عصر( عج) خوزستان مجتمع فرهنگی فجردر اهواز به نقل از پیامبر اکرم گفت: زمانی که فتنه‌ها مانند شب ظلمانی بر شما هجوم آوردند بر شما باد که به قرآن رجوع کنید و از این کتاب آسمانی استمداد بطلبید.

 

او با بیان اینکه بزرگترین رویداد قرآنی سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان در حال برگزاری است، افزود: این مسابقات در رشته‌های حفظ، قرائت، مفاهیم ،اذان وحفظ موضوعی قرآن با حضور حدودا ۴۰۰ نفراز کارکنان پاسدارووظیفه برگزار شد.

 

حجت الاسلام رستگار اضافه کرد: از سراسر استان داوطلبین گرد هم می‌آیند و در آخر نیز هدایای نفیسی به آنها داده می‌شود.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان می‌گوید: این افراد هستند که موضوع تبیین قرآن را در سراسر شهرستان های ما بین پاسداران و بسیجیان عهده دار هستند و ما در این مسابقات و کارگاه های قرآنی توانسته‌ایم رتبه اول را کسب کنیم که این موضوع جز با عشق و علاقه پاسداران ما به قرآن فراهم نمی‌شد.

 

او با اشاره به اینکه قرآن یک مجموعه دانش و معارف زندگی است، بیان کرد: عمل کردن به قرآن اهمیت دارد و هر کس به قرآن عمل کند موفق شده و رمز موفقیت ما نیز در این سالها عمل کردن به قرآن بوده است.

 

وی در پایان اظهار داشت: پاسداران و بسیجیان ما نیز افرادی هستند که ولایت مداری را به منصه ظهور رساندند و پس از ۱۴۰۰ سال غربت امام را به همراهی با امام تبدیل کردند.گفتنی است که نفرات اول تاسوم هررشته به مسابقات نهایی قرآن کریم سپاه درمشهدمقدس اعزام می گردند

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار