مثبت سوژه / کلاس‌های بسیج، بهترین فرصت تربیتی برای جوانان و نوجوانان

فرمانده پایگاه فاتحی کرجوی روستای اسفیکان شهرستان بم با اعلام اینکه برنامه‌های متنوع فرهنگی و مذهبی زیادی در مسجد روستا انجام می‌گیرد، برگزاری حلقه‌های صالحین، آموزش روانخوانی قرآن، اجرای سرود، برگزاری کلاس‌های تقویتی برای جوانان و نوجوان و... را برخی از این برنامه‌ها عنوان کرد.
کد خبر: ۹۶۱۲۵۳۶
|
۲۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۸

خانم عباسی فرمانده پایگاه فاتحی کرجوی روستای اسفیکان شهرستان بم در گفتگو با خبرگذاری بسیج در این خصوص؛ گفت:به دلیل علاقه به فعالیت‌های بسیج حدود ۱۲ سال فرماندهی پایگاه فاتحی کرجوی حوزه حضرت فاطمه (س)  روستای اسفیکان شهرستان بم را برعهده دارم.

وی با اعلام اینکه برنامه‌های متنوع فرهنگی ومذهبی زیادی در مسجد روستا به همت پایگاه بسیج ومردم روستا انجام می‌گیرد، افزود: ازجمله برنامه‌ها مراسمات و هیئت‌های مذهبی، مداحی وخواندن زیارت عاشورا باحضور بانوان محله  و همچنین حلقه‌های صالحین با حضور جوانان و نوجوانان که در این مسجد برگزار می‌شود.

وی در ادامه گفت: به نوجوان‌هایی که درمسجد حضور پیدا می‌کنند آموزش‌هایی از قبیل روانخوانی قرآن،   وضو، تیمم  و اجرای سرود برای مراسمات مختلف داده می‌شود و همچنین کلاس‌های تقویتی برای جوانان ونوجوان در مسجد برگزار می‌شود که خداروشکر بسیار رضایت دارند.

عباسی با اشاره به اینکه مردم این روستا از برنامه‌های  پایگاه بسیج استقبال خوبی می‌کنند، عنوان کرد: گاهی شرکت کنندگان در این برنامه‌های پایگاه بسیج  بیش از ۱۰۰نفر می‌رسند و برای بچه‌هایی که در رده سنی ۵ تا۱۰ سال هستند در محوطه مسجد غرفه‌های کودک که در آن‌ها بازی‌های فکری، کتابخوانی و نقاشی برای نشاط و شادابی بچه‌ها است محیا می‌کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار