خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی خراسان‌ جنوبی خبر داد:

برپایی نمایشگاه استانی اقتصاد به توان مردم در بیرجند/ عرضه محصولات بیش از ۱۰۰ تولیدکننده در این نمایشگاه

هنری گفت: نمایشگاه اقتصاد به توان مردم در میدان ابوذر بیرجند برپا شده که تا پنجم مردادماه فعال است.
کد خبر: ۹۶۱۵۸۱۳
|
۰۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، هنری مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی در جمع خبرنگاران از برپایی نمایشگاه اقتصاد به توان مردم در میدان ابوذر بیرجند خبر داد.

وی افزود: برای کمک به فروش تولیدات روستایی و مشاغل خرد خانگی بیش از دو سال است که در سطح ملی، استانی و سایر شهرستان ها این نمایشگاه برگزار می‌شود.

مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی گفت: این نمایشگاه با همکاری استانداری برپا شده و توان و ظرفیت روستائیان شناسایی و برای نمایشگاه ملی روستا آباد در تهران دعوت می شوند.

هنری عنوان کرد: بانک اطلاعات مشاغل خرد و ساماندهی آنان از دو سال گذشته در دستور کار بسیج سازندگی قرار گرفته و تکمیل شده که تا کنون ۸۵۰ تولید کننده خانگی سازماندهی و برای نمایشگاه‌های مختلف فراخوان می‌شوند.

وی اظهار کرد: در این نمایشگاه ۱۰۴ غرفه انواع محصولات و تولیدات خود را در زمینه های مختلف عرضه می کنند.

مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی گفت: این نمایشگاه تا جمعه ۵ مرداد از ساعت ۱۶:۳۰ تا ۲۲ برای علاقمندان دایر است و محصولات با قیمت‌های مناسب و تخفیف به فروش می‌رسد.

هنری با بیان این‌که همزمان با برگزاری این نمایشگاه در قالب میز خدمت مشکلات تولیدکنندگان خانگی بررسی و راهکاریی همچون آموزش های مورد نیاز و یا تسهیلات برای اشتغال پیگیری می شود، گفت: در بحث آموزش تولیدکنندگان خرد و خانگی با همکاری دانشگاه بیرجند دوره های بازیابی اینترنتی، روانشناسی فروش و موضوعات مربوط به بازاریابی ارائه می‌شود.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار