خبرهای داغ:
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان جنوبی مطرح کرد:

مشارکت در ساخت زائرسرای خراسان جنوبی در مشهد مقدس، حتی با هشت هزار تومان

جوینده گفت: هر شهروند خراسان جنوبی با کمک حداقل هشت هزار تومانی می‌تواند در ساخت زائرسرای استان در مشهد مقدس نقش ایفا کند.
کد خبر: ۹۶۱۶۸۴۹
|
۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، جوینده رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان جنوبی در بازدید از پروژه ساخت زائرسرای خراسان جنوبی گفت: یکی از طرح‌هایی که می‌تواند در به سرانجام رسیدن ساخت زائرسرای مشهد مقدس موثر باشد این است که هر شهروند به نام امام هشتم، ۸ هزار تومان در سال در ساخت این مکان مشارکت کند.

جوینده افزود: مردم خیر استان می‌توانند در شهرستان‌ها، به بنیاد‌های زائر و در مرکز استان به طالقانی ۹ دفتر سابق نماینده مقام معظم رهبری کمک‌های خود را تقدیم کنند.

وی با اشاره به آغاز مرحله دوم پروژه ساخت زائرسرای خراسان جنوبی گفت: این مرحله سه طبقه از همکف را شامل می‌شود که قرار است امسال طبقه منفی یک کف خواب شود تا مورد استفاده زائران قرار گیرد.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان جنوبی با بیان اینکه پروژه زائرسرای خراسان جنوبی در یکی از بهترین مناطق شهر مشهد در خیابان طبرسی ۲۰ واقع شده گفت: این زائرسرا نزدیک‌ترین جا در بین ۳۱ استان کشور به مرقد امام رضا (ع) است.

 

جوینده پیشرفت کار را تاکنون خوب اعلام کرد و گفت: امیدواریم با عنایت مردم خراسان جنوبی پروژه هیچ وقت تعطیل نشود.

وی گفت: اگر منابع تامین شود و با کمک مردم، پیش‌بینی می‌شود این پروژه ظرف سه سال به سرانجام برسد.

جوینده گفت: مردم می‌توانند به شیوه‌های مختلف در این امر خیر مشارکت کنند، از جمله خرید سوئیت و وقف آن که خودشان نیز می‌توانند ۱۰ روز در سال از آن بهره‌مند شوند.

وی گفت: یک شیوه دیگر مشارکت در پروژه با خرید هر متراژی که در نظر دارند با هزینه متری ۱۵ میلیون تومان است.

پروژه زائرسرای خراسان جنوبی قرار است در ۶ طبقه با تجهیزات در مشهد مقدس ساخته شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار