مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه استان البرز:

اصحاب رسانه در خط مقدم جنگ نرم با دشمنان هستند

مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه استان البرز گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه با بیان واقعیت در خط مقدم جنگ نرم مبارزه دشمنان هستند و از آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند.
کد خبر: ۹۶۱۹۸۹۱
|
۱۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، سرهنگ پاسدار ابراهیم نوروزی فر مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه استان البرز، در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه این هفته شهرستان کرج، افزود: بنابراین خبرنگاران درکنار مطالبه گری باید امید آفرینی را در جامعه ترویج دهند چراکه اگر لحظه‌ای غفلت کنند دشمن با روایت‌های مجهول افکار عمومی را به دست گرفته و خسارات جبران ناپذیری را وارد می‌کند.

وی ادامه داد: گفتمان انقلاب اسلامی به عنوان گفتمان مناسب باید ترویج یابد و مورد مطالبه قرار گیرد که در این مسیر خبرنگاران نقش مهمی را در پاسخ به شبهات و هدایت افکار عمومی ایفا می‌کنند.

مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه استان البرز یادآور شد: امروز بسیج رسانه استان البرز به همراه خبرگزاری ها، خانه مطبوعات با یاری گری اصحاب رسانه پیگیرمطالبات مردم است و در حوزه محرومیت زدایی تلاش‌های وافری دارد.

وی با اشاره به جنایات رژیم غاصب درغزه و شهادت ۱۷۰ خبرنگار طی ۹ماه در فلسطین گفت: خبرنگاران غزه با شهادت خود مظلومیت فلسطین را به جهان مخابره کردند و سبب شدند تا تمام مردم دنیا به صحنه بیایند.


نوروزی فر اضافه کرد: خبرنگاران طلایه داران جبهه آگاهی و بصیرت هستند و با قلم خود چراغ راه را برای آحاد مردم روشن می‌کنند.

مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه استان البرز خبرنگاران را پل ارتباطی بین مردم و مسئولان خواند و بیان کرد: اصحاب رسانه نقش موثری در اقناع جامعه و افکار عمومی دارند و با توجه به اینکه در جنگ ترکیبی هستیم باید خبرنگاران از سلاح قلم خود برای روشنگری هرچه بیشتر استفاده کنند.

نوروزی فر افزود: دشمنان می‌خواهند سکولار و لیبرال را گسترش دهند و خبرنگاران با ابزار‌های روشنگری که دارند می‌توانند در مقابل آنان ایستادگی کنند.

وی خطاب به خانواده‌ها و خطرات فضای مجازی برای نوجوانان و جوانان بیان کرد: دراین فضای مجازی دشمن به دنبال تحریف واقعیت‌ها و انقلاب است که خبرنگاران با همراهی مسوولان ذیربط می‌توانند در جهت اقناع جوانان گام‌های موثری بردارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار