نیازهای فناورانه واحدهای تولیدی استان اردبیل برطرف می‌شود

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از اجرای برنامه‌های حمایتی با هدف شناسایی و رفع نیازهای فناورانه واحدهای تولیدی این استان خبر داد.
کد خبر: ۹۶۲۰۲۲۵
|
۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۲

نیازهای فناورانه واحدهای تولیدی استان اردبیل برطرف می‌شود

هاشم علایی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار بسیج اظهار کرد: دانش و فناوری یکی از الزامات مهم توسعه صنعت است که با باروری و به‌کارگیری طرح ‌و ایده‌های فنآورانه زمینه‌های رشد و شکوفایی بیش از پیش بخش صنعت استان را فراهم خواهد کرد.

وی افزود: با فعالیت‌های پژوهشی به راحتی می‌توان فرآیند فناوری در صنعت را نهادینه کرد و با بهینه کردن سرمایه‌گذاری‌ها، زمینه‌های اقتصاد صنعتی و دانش محور را در کشور فراهم کرد.

علایی از شناسایی و رفع نیازهای فناورانه ۶ واحد تولیدی در سال جاری خبر داد و گفت: شرکت شهرک‌های صنعتی با برگزاری نشست‌ها، بازدیدها و کلینیک‌های کسب و کار، فرصت بهره‌مندی واحدهای تولیدی از خدمات مشاوره‌ای، آموزشی و سایر حمایت‌ها را به منظور افزایش دانش و تکنولوژی آنها فراهم کرده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل بیان کرد: واحدهای تولیدی فعال برای بقا در دنیای رقابت امروز مجبور به ارتقای فناوری و تکنولوژی خود هستند که در این راستا، حمایت از شناسایی، ارزیابی و دسته‌بندی نیازها و مسائل فناورانه واحدهای تولیدی از جمله مواردی است که مورد حمایت شرکت شهرک‌های صنعتی قرار می‌گیرد.

وی حمایت‌های این شرکت از واحدهای تولیدی را در راستای توانمندسازی آنان و ارتقا تولید و اشتغال برشمرد و اظهار امیدواری کرد در سال مزین به جهش تولید با مشارکت مردم و با حمایت از واحدهای تولیدی، شاهد رشد و شکوفایی روز افزون صنعت استان باشیم.

استان اردبیل دارای ۲۰ شهرک و نواحی صنعتی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار