مسئول سیاسی سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا؛

پیاده روی اربعین حسینی، زمینه گفتمان مقاومت و مهدویت 

پیاده روی اربعین حسینی، زمینه گفتمان مقاومت و مهدویت 
امیری نژاد عنوان کرد: پیاده‌روی اربعین حسینی مقدمه ظهور مهدوی است و باید همزمان گفتمان مقاومت و مهدویت در پیاده‌روی اربعین حسینی بیشتر ترویج شود.
کد خبر: ۹۶۲۲۲۸۹
|
۰۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۷:۲۱

قزوین_ سرهنگ مرتضی امیری نژاد؛ مسئول سیاسی سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا در گفتگوی با خبرگزاری بسیج قزوین، به پیاده‌روی عظیم اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: پیاده روی عظیم اربعین حسینی بزرگ ترین رزمایش فرهنگی و فکری جهان اسلام است و هر سال بر سیل این جمعیت و عزاداران حسینی افزوده‌ می شود و این تجمع و سیل عظیم جمعیت حسینی نمایشی از وحدت ادیان و جهان اسلام است. 

 

وی در ادامه افزود: پیاده روی عظیم اربعین حسینی، تجلی عشق و ارادت تمام مسلمانان جهان به ساحت مقدس حضرت سیدالشهداء (ع) و راه نورانی شهدای دشت کربلاء و ترویج گفتمان مقاومت و پایداری در مقابل استکبار و استبداد است و پیاده روی اربعین حسینی بهترین بستر برای فرهنگ سازی و ترویج فرهنگ سرخ عاشوراء و واقعه کربلاء است. 

 

سرهنگ امیری نژاد، پیاده‌روی اربعین حسینی را مقدمه ظهور مهدوی دانست و اظهار کرد: ظرفیت عظیم و بی بدیل پیاده روی اربعین حسینی و افزایش چشمگیر این گفتمان در جهان اسلام، نشان از شکل گیری تمدن نوین اسلامی است و باید از این ظرفیت بی‌بدیل و اجتماع میلیونی در جهت قدرت و اتحاد دنیای اسلام بهره گرفت.هر سال که عظمت این پیاده‌روی افزایش می یابد، امیدها برای نزدیک شدن زمان ظهور امام زمان (ع) هم بیشتر می‌شود و در حقیقت، پیاده‌روی اربعین حسینی مقدمه ظهور مهدوی است و باید همزمان گفتمان مقاومت و مهدویت در پیاده‌روی اربعین حسینی بیشتر ترویج شود.

 

مسئول سیاسی سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا در پایان سخنان خود به شعار امسال پیاده روی اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: امسال با توجه به جنایات رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن بیش از ۴۰ هزار از مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین، شعار پیاده‌روی اربعین حسینی امسال با عنوان" کربلاء طریق الأقصی " نامگذاری شده، این شعار بیانگر این حقیقت است که کربلاء و اربعین حسینی با قدس پیوند ناگسستنی دارد و یاری‌دهندگان واقعی مردم مظلوم قدس شریف، همین اربعینی‌ها هستند. همان‌هایی که در گرمای شدید هوا، سرسپرده این جاده عظیم دلدادگی و حامیان واقعی قدس شریف هستند.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار