خبرهای داغ:

افزایش ۱۳۰ درصدی شاخص تخلیه بار در راه آهن شمالشرق (۱)

شاهرود_ مدیرکل راه آهن شمال شرق (۱) از رشد ۱۳۰ درصدی عملکرد حمل و نقل بار با شاخص تخلیه بار در این اداره کل خبر داد.
کد خبر: ۹۶۲۴۲۰۹
|
۱۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۴

افزایش ۱۳۰ درصدی شاخص تخلیه بار در راه آهن شمالشرق (۱)به گزارش خبرنگار بسیج، فرشاد زادخور مدیر کل راه آهن شمالشرق (۱) اظهار کرد: عملکرد حمل و نقل بار در بازه زمانی ۵ ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل با رشد ۱۳۰ درصدی در شاخص تخلیه بار همراه بوده است.
مدیر کل راه آهن شمالشرق (۱) افزود: تخلیه بار بعنوان یک شاخص کلیدی در راه آهن محسوب می‌شود وسرعت تخلیه بار موجب تسریع در چرخه حمل محموله ها، برگشت واگن‌های خالی به مبدا و در نتیجه بهره برداری بهینه از واگن‌ها و افزایش سرعت بازرگانی می‌شود وبه همین منظور علیرغم ترافیک سنگین قطار‌های مسافری در محدوده‌ی استحفاظی این منطقه، با تلاش مضاعف همکاران خدوم این اداره کل موفق به رشد ۱۳۰ درصدی در شاخص تخلیه بار نیز شده ایم.
وی افزود: در۵ماهه نخست سال گذشته مقدار بار تخلیه شده در این اداره کل به میزان ۷۳هزار تن بود و در بازه‌ی زمانی مشابه در سال جاری این مقدار به بیش از ۱۶۸هزار تن، یعنی ۱۳۰درصدرشد همراه بوده است.
زادخور تصریح کرد: اکثر بار تخلیه شده دانه‌های روغنی مربوط به شرکت ناب دانه واقع در شهرک صنعتی سمنان می‌باشد که با اتصال مستقیم این شرکت به شبکه ریلی، در آینده نزدیک شاهد افزایش بیش از پیش رشد این شاخص خواهیم بود.
وی افزود: با هماهنگی فی مابین صاحبان بار و شرکت‌های حمل و نقلی ریلی، تلاش می‌شود رشد شاخص‌های حمل بار، تخلیه، بارگیری و همچنین بار‌های عبوری از منطقه راه آهن شمالشرق (۱) تداوم داشته باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار