فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد تأکید کرد

لزوم مطالعه وصیت‌نامه شهدا برای آشنایی با سیره آنان

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد با بیان اینکه برای آشنایی با سیره شهدا باید وصیت‌نامه آنها را مطالعه کرد، گفت: یکی از مهمترین موضوعاتی که شهید «رضایی» در وصیت‌نامه خود به آن سفارش کرده استکبارستیزی است.
کد خبر: ۸۸۱۰۳۰۵
|
۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، سرهنگ حسن مرادی در مراسم گرامیداشت شهید «محمدرسول رضایی» اظهار داشت: امنیت و اقتدار امروز کشور مرهون خون شهدا است که در راه دفاع از انقلاب و ارزش‌های آن از جان خویش گذشتند.

وی با بیان اینکه امروز نظام جمهوری اسلامی ایران در دنیا حرف برای گفتن دارد، افزود: انقلاب اسلامی ایران به الگویی برای ملت‌های آزادیخواه جهان تبدیل شده است و همه این موضوعات به برکت خون شهداست.

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد عنوان کرد: شهید «محمدرسول رضایی» در نوجوانی درس را برای دفاع از کشور رها می‌کند و با شجاعت عازم میدان جنگ می‌شود.

وی با بیان اینکه برای آشنایی با سیره شهدا باید وصیت‌نامه آنها را مطالعه کرد، ابراز داشت: یکی از مهمترین موضوعاتی که شهید «رضایی» در وصیت‌نامه خود به آن سفارش کرده استکبارستیزی است.

مرادی با تأکید بر دشمن‌شناسی افزود: شهید رضایی در وصیت‌نامه خود آورده است در تشییع پیکرم پرچم آمریکا را آتش بزنید و این نشان از استکبارستیزی و دشمن‌شناسی این شهید بزرگوار دارد.

وی با بیان اینکه امروز دشمن نوجوانان و جوانان ما را هدف گرفته است، خاطرنشان کرد: باید با هوشیاری در برابر توطئه‌های شوم آنان و عمل به وصیت‌نامه شهدا که بر ولایت‌مداری و استکبارستیزی تأکید دارند بار دیگر در جبهه جنگ نرم در برابر دشمنان ایستادگی کنیم.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار