طحان نظیف در اجتماع 13 آبان در ارومیه اظهار داشت:

اهل تعامل با دنیا هستیم به شرط حفظ منافع ملت ایران

سخنگوی شورای نگهبان گفت: ملت ایران با حفظ مصلحت‌، عزت با دنیا تعامل دارد چرا که ما اهل تعامل با دنیا هستیم، اما تعاملی که در راستای حفظ منافع ملت ایران باشد.
کد خبر: ۹۳۸۷۶۳۴
|
۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان امروز در اجتماع 13 آبان در ارومیه این روز را یادآور حماسه های مهمی عنوان کرد که موجب دوام و پیروزی بر مستکبران جهان شده است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: شهیدان با نثار خون خود در راه آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی پایه های انقلاب را محکم و استوار کردند.

طحان نظیف در بیان اهمیت استکبارستیزی افزود: استکبار یک پدیده جدید نیست که به یک کشور یا چند کشور اختصاص داشته باشد، استکبار یک واقعیت تاریخی است ،یک تقابل و جدال حق علیه باطل که همیشه وجود داشته و هر زمان نیز مصادیق خود را دارا بوده است.

وی با تبیین ویژگی‌های مستکبرین هدف آنها را ممانعت در رساندن پیام حق عنوان کرد و گفت: مستکبران مانع هدایت دیگران هستند اما سرنوشتی نیز جز شکست ندارند.

این مسئول با اشاره به اینکه پیروزی انقلاب اسلامی ایران باعث به خطر افتادن منافع مستکبران شد ادامه داد: استکبار‌ستیزی عنصر ماهیتی انقلاب اسلامی است و خصومت جبهه استکبار با انقلاب به دلیل انرژی هسته‌ای، حقوق بشر و دمکراسی نیست اینها بهانه ای بیش نیستند چراکه می بینیم که چگونه هم پیمانان خود آنها ناقض واقعی این موارد هستند.

سخنگوی شورای نگهبان انقلاب اسلامی را پرچم دار احیای حق در دنیا عنوان کرد و گفت: دشمنان می دانند که اگر گفتمان ایستادگی حاکم باشد جایی برای استکبار و مستکبر باقی نمی ماند.

وی تصریح کرد: بر همین اساس می بینیم که چگونه برای از بین بردن نظام مقدس جمهوری اسلامی در جبهه های مختلف از جمله نبرد نظامی، اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و ترور تلاش می کنند، در حالی که در کارزار حق و باطل پیروزی با جریان حق است.

طحان نظیف مبنای نظام مقدس جمهوری اسلامی را مردم سالاری عنوان کرد و افزود: امروز هر کس اراده قوی داشته باشد در این نبرد پیروز است و اگر در مقابل استکبار با اراده قوی و استوار بایستیم یقینا خداوند نیز نصرت و هدایتش را با ما همراه خواهد کرد.

وی تصریح کرد: ملت ایران با حفظ مصلحت‌، عزت با دنیا تعامل دارد چرا که ما اهل تعامل با دنیا هستیم، اما تعاملی که در راستای حفظ منافع ملت ایران باشد.

سخنگوی شورای نگهبان گفت: برخورد قاطع نیروی دریایی سپاه پاسدارانن با ناو آمریکایی بار دیگر اقتدار نیروهای سپاه پاسداران را در جهان به نمایش گذاشت.

این مسئول اعلام کرد: آمریکا و اذنابش بدانند که ما هیچگاه از حقوق و منافع ملت ایران کوتاه نخواهیم آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار