اغتشاشات اخیر فرصتی برای غربال خواص بود

امام‌جمعه چالدران گفت: اغتشاشات اخیر فرصتی برای غربال خواص و افراد بابصیرت بود.
کد خبر: ۹۴۷۶۳۰۹
|
۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۹

به گزارش بسیج از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام سیفعلی محمدزاده امام‌جمعه چالدران 22 آذر در نشست جریان‌شناسی که با محوریت اغتشاشات اخیر و بررسی علل آشوب‌ها با حضور جوانان در حسینیه سپاه چالدران برگزار شد، گفت:

ایادی استکبار جهانی هرگز دشمنی خود علیه ایران و انقلاب اسلامی متوقف نکرده است، به‌طوری‌که تاریخ کشورمان این موضوع را به‌روشنی گواه است.

وی با بیان اینکه امتحان ابنای بشر یک سنت الهی است، ادامه داد: مهم‌ترین کاربرد سنت امتحان غربال شدن است، به‌طوری‌که در همه زمان‌ها رخ می‌دهد و هرکدام از ما در معرض این غربال شدن هستیم، پس باید در همه رویدادها و وقایع روزمره صرف‌نظر از اهمیت آن، هوشمندانه رفتار کنیم.

حجت‌الاسلام محمدزاده ادامه داد: دشمنان اسلام و انقلاب هیچگاه باور نمی‌کردند، ایران اسلامی بتواند در زمینه‌های مختلف اعم از علمی، آموزشی، ورزشی و نظامی به این میزان از پیشرفت و موفقیت دست پیدا کند، ولی اکنون که موفقیت‌های کشورمان را شاهد هستند، روز‌به‌روز بر دشمنی خود می‌افزایند.

امام‌جمعه چالدران گفت: به‌وضوح شاهد هستیم دشمنان اسلام هجمه‌های خود را علیه ایران بیشتر از گذشته کرده‌اند، پس ما نیز باید خودمان را به سلاح آگاهی و ایمان مجهز کنیم.

وی با بیان اینکه اغتشاشات اخیر برای افزایش فشار و ایجاد شکاف بین مردم و نظام طراحی شده بود، افزود: دشمن در فتنه اخیر به دنبال بهانه‌ای بود، تا با فشار مضاعف بر دولت، ایران را بار دیگر پای میز مذاکره بکشاند.

  امام جمعه چالدران  با بیان اینکه علما در زمینه جنگ نرم و جهاد تبیین وظیفه سنگینی برعهده دارند، افزود: هم‌اکنون در بحث جهاد نظامی به موفقیت‌های گسترده‌ای دست یافته‌ایم و حال زمان فعالیت در بحث جهاد تبیین است.

حجت‌الاسلام محمد قنبری مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه چالدران نیز در این نشست، افزود: جهاد با مفهوم مبارزه در میدان دشمن مترادف است و اکنون پس از شکست دادن دشمن در زمینه‌های نظامی، فرهنگی، مدیریتی، علمی و سایر زمینه‌ها در عرصه‌های فرهنگی به‌ویژه تولید محتوا و جهاد تبیین باید وارد عمل شویم.

وی ادامه داد: لازمه موفقیت در این جبهه این است، که ما صحنه را آن‌طورکه هست، ببینیم تا بتوانیم درست عمل کنیم و اطلاع‌رسانی صحیح انجام دهیم و به دشمنان نظام و انقلاب هم اجازه ندهیم، وقایع را به صورت وارونه و توام با دروغ، تحریف و جعل منعکس کنند.

حجت‌الاسلام قنبری با بیان اینکه انقلاب اسلامی با شعار نه شرقی و نه غربی اسلام را به عنوان محور جدیدی در مقابل دو قدرت شرق و غرب مطرح کرد، گفت: انقلاب اسلامی در سرزمینی به پیروزی رسید، که در جهان جایگاه ویژه دارد و به نوعی در منطقه غرب آسیا نیز موقعیت راهبردی منحصر به فردی دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار