مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر

دانش‌آموزان را با فعالیت‌های فرهنگی در مدارس تقویت کنیم/آموزش و پرورش استان بوشهر پیشگام در فعالیت‌های فرهنگی می‌باشد

مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر در نشست چالش‌های رو‌در‌روی آموزش و پرورش استان بوشهر با حضور اعضای مجمع رهروان امر به معروف این استان گفت: دانش‌آموزان را با فعالیت‌های فرهنگی در مدارس تبیین کنیم.
کد خبر: ۹۴۷۷۶۷۴
|
۰۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، علی موحدی در نشست فرهنگی و علمی و چالش‌های رو‌در‌روی آموزش و پرورش استان بوشهر با حضور اعضای نهاد مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر این استان تبیین دانش‌آموزان را از طریق فعالیت‌های فرهنگی در مدارس مهم دانست و اظهار کرد: شایسته است آموزش و پرورش با انجام دادن کار‌های فرهنگی در مدارس با سیستم عظیم رسانه‌ای معاندین مبارزه کرده و بتواند جبهه حق و باطل را به دانش‌آموزان تبیین کند.
وی با اشاره به نظرات جامعه نسبت عملکرد آموزش و پرورش افزود: بسیاری در جامعه در بحث آموزش و پرورش مطالبی را مطرح می‌کنند که این مجموعه از نظر آموزش‌دهی دیگر کاربردی ندارد در حالی که با استناد به آمار می‌توان دانست که این مجموعه دست‌آورد‌های خوبی را در زمینه‌های مختلف در کشور به دست آورده است.
مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر در ادامه افزود: آموزش و پرورش استان بوشهر تنها دستگاهی است که توانسته است تا کنون ۱۸ اجلاس نماز برگزار کند و در حال حاضر نیز در استان بوشهر این اجلاس با حضوری دانش‌آموزان در حال برگزاری می‌باشد.

دانش‌آموزان را با فعالیت‌های فرهنگی در مدارس تبیین کنیم/آموزش و پرورش استان بوشهر پیشگام در فعالیت‌های فرهنگی می‌باشد

علی موحدی ضعف‌های کشور را فرصتی برای دشمنان دانست و گفت: دشمنان جمهوری اسلامی ایران از نقاط ضعف کشور غافل نمی‌شوند و از این ضعف‌ها به عنوان یک فرصت استفاده می‌کنند به همین دلیل شایسته است با تلاش و همت مسئولین فضا را به سمتی برد که دشمنان دیگر راهی را برای ضربه زدند به این نظام مقدس پیدا نکنند.
آموزش و پرورش استان بوشهر پیشگام در فعالیت‌های فرهنگی می‌باشد
وی با اشاره به فعالیت‌های امسال مدارس استان بوشهر تصریح کرد: آموزش و پرورش استان بوشهر به عنوان مجموعه پیش‌‎ گام در بحث انجام فعالیت‌های فرهنگی همچون برگزاری اردو‌های راهیان نور، برگزاری اولین کنگره شهدای دانش‌آموزی، حاضر کردن دانش‌آموزان مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی در جایگاه نماز و برگزاری صد‌ها برنامه فرهنگی در مدارس استان بوشهر می‌باشد.
موحدی امر به معروف و نهی از منکر را در جامعه بسیار مهم دانست و افزود: شایسته است در مسیر آرمان‌ها و ارز‌ش‌های شهدا امر به معروف و نهی از منکر در جامعه به صورت بهتری انجام شود و در نتیجه آن منکرات کمتر و معروف‌ها در جامعه گسترش پیدا می‌کند.

دانش‌آموزان را با فعالیت‌های فرهنگی در مدارس تبیین کنیم/آموزش و پرورش استان بوشهر پیشگام در فعالیت‌های فرهنگی می‌باشد

مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر برگزاری اردو‌های راهیان پیشرفت را برای دانش‌آموزان بسیار مهم شمرد و گفت: دانش‌آموزان با رفتن به اردو‌های راهیان پیشرفت از نزدیک دست‌آورد‌ها و پیشرفت کشور را می‌بینند و تفکر انقلابی را درک می‌کنند همانند رفتن به صدرا و دیدن کشتی‌های اقیانوس‌پیما که توسط تفکر انقلابی صورت گرفته است و نیروگاه اتمی بوشهر که توسط دانشمندان انقلابی جمهوری اسلامی ایران اداره می‌شود.
علی موحدی در ادامه افزود: شایسته از طریق برگزاری گردشگری مقاومت دانش‌آموزان را با شهدای دوران دفاع مقدس، سابقه و تاریخ استان بوشهر در مبارزه استکبار آشنا کنیم.

دانش‌آموزان را با فعالیت‌های فرهنگی در مدارس تبیین کنیم/آموزش و پرورش استان بوشهر پیشگام در فعالیت‌های فرهنگی می‌باشد

وی در پایان حرکت آموزش و پرورش را در مسیر تقویت نظام دانست و اذعان گرد: آموزش و پرورش با حرکت در مسیر تقویت نظام و سیاست گذاری و جهت‌گیری این مجموعه در مسیر تعلیم و تربیت به سمت ارزش‌ها و آرمان‌های شهدا حرکت می‌کند.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار