خبرهای داغ:
نایب رئیس اول کمیسیون امنیت ملی در گراش:

مقاومت و عدالت طلبی هم ذات انقلاب اسلامی است

نایب رئیس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی مقاومت، دشمن ستیزی و عدالت طلبی را هم ذات انقلاب اسلامی عنوان کرد.
کد خبر: ۹۴۸۸۲۷۸
|
۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، ابراهیم عزیزی در همایش گرامیداشت شهدای انقلاب شهرستان گراش با اشاره به مبانی فکری انقلاب اسلامی و امام راحل اظهار داشت: شهیدان ما برای اقامه ارزش ها و باورهای دینی، جان عزیز خود را تقدیم کردند تا سیره انبیا و ائمه معصومین را ادامه دهند لذا هدف نهایی انقلاب استکمال معنوی انسانیت است و نباید تفسیر اشتباه در این خصوص ارائه شود.

او با اشاره به ویژگی های منحصر به فرد انقلاب 57 افزود: انقلاب اسلامی پیروزی جبهه حق بر عقاید باطل بود و شهیدان با همین فلسفه به میدان مجاهدت پای گذاشتند لذا اسلامی بودن فصل ممیز انقلاب ما با انقلاب های دیگر بوده است.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انقلاب اسلامی بر پایه هیجانات و رفتارهای غیر عقلایی شکل نگرفته است، تصریح کرد: اصول انقلاب ثابت و لایتغیر است.

رئیس فراکسیون جنوب کشور مجلس تاکید کرد: مبارزه بی امان با زیاده خواهان عالم و همه جریان های باطل جزو اصول خدشه ناپذیر ملت ما است پراکه مبارزه، مقاومت، عدالت طلبی و دشمن ستیزی هم ذات انقلاب اسلامی بوده است.

او با اشاره به دشمنی 44ساله دشمنان با انقلاب اسلامی در طول سال های اخیر با راه اندازی غائله های مختلف همچون کودتای نوژه، حادثه طبس و... گفت: 44سال از پیروزی انقلاب می گذرد و دشمنان هنوز در رویای شکست انقلابی هستند که برای احیای ارزش های الهی پای میدان گذاشت اما همه این حوادث در سایه ایمان قلبی و ایثار یک ملت انقلابی خنثی و تهدیدات تبدیل به یک فرصت شد.

عزیزی گریزی هم به حوادث اخیر کشور زد و اظهار داشت: نظام سلطه سالهاست مستقیم و غیر مستقیم در صدد ضربه به تمامیت ارضی ایران بوده است و این موضوع جدیدی نیست اما علی رغم تمام این تلاش های باطل، مشاهده می کنیم که ورق جنگ علیه آنها در تمام منطقه برگشته است و این وعده الهی است که مکر دشمن به خود آنها بر می گردد.

نایب رئیس اول کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به تهدیدات دشمن نیز خاطرنشان کرد: با تمام این دشمنی ها همچنان نقش آفرین منطقه ایران است و دشمن باید بداند که هر حرکت او علیه مردم ایران، یک پاسخ پشیمان کننده و سخت در پی خواهد داشت.

عزیزی تاکید کرد: اگر به امنیت ما خلل وارد کنند همه جا را برای آنها ناامن می کنیم و این پیام صریح خانواده شهدا به دشمنان این مرز و بوم است و آنها باید بفهمند که قلمرو ایران در منطقه فراتر از مرزهای جغرافیایی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار