مدیرعامل نیروگاه شهید رجایی؛

دستاوردهای نیروگاه شهیدرجایی بر غیرت و توان بالای جوانان کشور متکی است

دستاوردهای نیروگاه شهیدرجایی بر غیرت و توان بالای جوانان کشور متکی است
مدیرعامل نیروگاه شهید رجایی، عملکرد نیروگاه شهیدرجایی در تابستان سال جاری حاصل تلاش گسترده متخصصان نیروگاه دانست و گفت: این دستاوردها بر غیرت و توان بالای جوانان کشور متکی است.
کد خبر: ۹۵۷۰۲۹۹
|
۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۴

قزوین_به گزارش بسیج؛ ابوالفضل موتابها در جلسه دوره سنجش بلوغ مدیریت دارایی های فیزیکی، که با حضور معاون برنامه‌ریزی و توسعه مدیریت شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی، هیأت همراه و نمایندگان شرکت‌های مدیریت و تولید برق کشور برگزار شد بیان کرد: نیروگاه شهید رجایی در سه دهه گذشته سربلند و مقتدر به مردم ارائه خدمت کرده و ماه ۳۰ سال همراهی با مردم را افتخار خود می‌دانیم.

وی در معرفی نیروگاه شهید رجایی گفت: این نیروگاه با تولید سالانه حدود ۱۲ میلیاردکیلووات ساعت انرژی دومین نیروگاه کشور در تولید انرژی الکتریکی است که نقش آن در پایداری شبکه برق سراسری غیر قابل انکار است‌.

موتابها با تأکید بر اینکه نیروگاه شهید رجایی ۳ و نیم درصد برق مورد نیاز شبکه مصرف را تأمین می‌کند، اظهار داشت: ما در این مجموعه با تکیه بر باورمندی و خودباوری توانسته‌ایم بهترین بهره‌برداری را از واحدهای مختلف در طی این سال‌ها داشته باشیم، به‌طوری که پس از گذشت ۳۰ سال از راه‌اندازی نیروگاه، در تابستان امسال، یکی از بهترین عملکردها را در حوزه بهره‌برداری و تأمین برق ارائه دادیم.

مدیرعامل نیروگاه شهید رجایی، عملکرد این مجموعه در تابستان سال جاری را حاصل تلاش گسترده متخصصان نیروگاه دانست و افزود: این دستاوردها بر غیرت و توان بالای جوانان کشور متکی است.

موتابها با اشاره به رشد توانمندی‌های داخل کشور در صنعت برق بیان کرد: ۹۵ درصد تجهیزات نیروگاهی در داخل کشور از جمله تجهیزات اصلی نیروگاه مانند‌ ژنراتورها، کمپرسور و...‌‌ با توانمندی نیروهای داخلی تولید می‌شوند و نیروگاه‌های سیکل ترکیبی جدید که در حال نصب است همگی بومی‌سازی و مایه افتخار و نشان اقتدار کشور هستند.

رئیس هیات مدیره نیروگاه شهیدرجایی در خصوص همکاری این نیروگاه با شرکت‌های دانش‌بنیان نیز بیان داشت: این نیروگاه با احساس تکلیف و در زمینه ساخت تجهیزات نوین از جمله دستگاه تست فلوی سوخت گاز و گازوئیل، طراحی و ساخت پرینتر سه بعدی و ... وارد ارتباط و همکاری گستره با شرکت‌های دانش‌بنیان و دانشگاه‌های کشور اقدام کرده و ایحاد هرگونه تحول و پیشرفت در این زمینه را تعهد انسانی و دینی خود می‌داند‌.

گفتنی است سمینار آموزش انجام ارزیابی بلوغ مدیریت داریی‌های فیزیکی در صنعت تولید برق کشور از روز سه شنبه ۱۹ دی ماه ۱۴۰۲ آغاز شده و تا پنجشنبه ۲۱ دی ماه با حضور معاون برنامه‌ریزی و توسعه مدیریت شرکت مادرتخصصی تولید نیروی برق حرارتی، نمایندگان شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی، نمایندگان شرکت های مدیریت و تولید برق کشور در محل این شرکت ادامه دارد‌.

انتهای پیام۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار